سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

چگونه اول صبح صورتی زیبا داشته باشیم؟

چگونه اول صبح صورتی زیبا داشته باشیم؟
خانم ها دیگر نگران نباشید ما در اینجا هشت روش که شما را زیبا نشان می دهد توصیه می کنیم .

معمولا خانم ها وقتی صبح از خواب بیدار می شوند ،خودشان از ظاهرشان راضی نیستند . به همین دلیل اغلب آنها وقتی به سفر می روند یا شب را در منزل یکی از دوستان سپری می کنند ،صبح اول وقت بلافاصله کیف لوازم آرایش خود را برمی دارند و وارد حمام یا دستشویی می شوند و بعد از کمی آرایش سر میز صبحانه حاضر می شوند اما خانم ها دیگر نگران نباشید ما در اینجا هشت روش که شما را زیبا نشان می دهد توصیه می کنیم .

با چهره تمیز به رختخواب بروید
عادت کنید صورت خود را قبل از اینکه به رختخواب بروید ،بشویید .اگر شما با صورت چرب و کثیف به رختخواب بروید ،منافذ پوست شما نمی تواند نفس بکشد ،استفاده از یک پاک کننده ی خوب برای خلاص شدن از تمام آلودگی های پوستی ،بسیار خوب است . اگر آرایش دارید ،با استفاده از یک لوسیون ؛آرایش خود را پاک کنید تا منافذ پوست باز شود .

از مرطوب کننده ها غافل نشوید
فقط تمیز کردن کافی نیست .مرطوب کننده نیز ضروری است ،شب، زمان مناسبی برای استفاده از یک مرطوب کننده خوب است .ارزش این کار را زمانی متوجه می شوید که وقتی صبح از خواب بیدار شوید و به آینه نگاه کنید ،صورت خود را با پوستی زیبا ،نرم و انعطاف پذیر ،خواهید دید .

به لب ها توجه کنید
فقط مرطوب کردن پوست کافی نیست . اگر می خواهید هنگام صبح لب های نرمی داشته باشید ،مرطوب کننده لب هم بسیار مهم است . استفاده از یک نرم کننده لب خوب قبل از اینکه به رختخواب بروید ،بسیار کمک کننده است . می توانید از محصولات ساده و طبیعی استفاده کنید .

دندان های خود را مسواک و از نخ دندان استفاده کنید
میکروب ها در شب فعال تر هستند ،از این رو مسواک زدن دندان ها قبل از اینکه به رختخواب بروید ،بسیار مهم است . همچنین مطمئن شوید که به اندازه کافی نخ دندان زده اید ،به طوری که شما وقتی صبح از خواب بیدار می شوید به خودتان اعتماد به نفس داشته باشید .

موها را قبل از خواب ،برس بزنید
اگر با موهای گره خورده به رختخواب بروید ،در صبح گره های مو دوچندان می شود . این کار منجر به شکستگی موهای تان می شود . بنابراین حتما قبل از خواب موهایتان را خوب برس بزنید .

به موها استراحت بدهید
موقع خواب موهای خود را از عقب نبندید . هنگامی که شما صبح از خواب بیدار می شوید ،حالت گره خورده و درهم برهم پیدا می کند در ضمن بهتر است ،شب ها موها را باز بگذارید ،تا کمی استراحت کنند .

رو به پایین نخوابید
مطالعات نشان می دهد که در خواب وقتی صورت به طرف پایین باشد با گذشت زمان پوست دچار چین و چروک می شود زیرا کل وزن سر برروی پوست قرار می گیرد و همین امر باعث ایجاد خطوط نازک روی پوست می شود .

حداقل 8 تا 10 ساعت بخوابید
آیا می دانید خواب خوب راز زیبایی است؟ خواب قطعا آثار شگفتی به روی زیبایی دارد . هنگامی که شما خواب هستید ،تمام عضلات بدن شما شل می شوند ،نتیجه این است که هنگام صبح پوست تازه و خوبی خواهید داشت.

نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:43 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

ماسک های خانگی زیبایی مخصوص فصل بهار

ماسک های خانگی زیبایی مخصوص فصل بهار
تمامی این مواد را با هم مخلوط کرده و به طور کامل روی صورت و گردن خود بمالید. بگذارید این ماسک به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند، سسپس آن را با آب ولرم بشویید.

حال که زمستان و سرمای آن را پشت سر گذاشته ایم، زمان آن فرا رسیده که از ماسک های فصلی و بهاره برای زیبایی بیشتر پوست خود استفاده کنیم.

_ ماسک تخم مرغ
تخم مرغ که نماد بهار و آغازی دوباره است، در طول قرن های متمادی برای درمان خشکی پوست توسط زنان مورد استفاده قرار گرفته است. تخم مرغ حاوی پروتئین و لسیتین است که یک روان کننده طبیعی برای پوست به حساب می آید. افزودن اندکی خامه ترش به این ترکیب باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست نیز می شود.

مواد لازم :
یک عدد تخم مرغ خام
یک قاشق غذاخوری عسل
یک قاشق غذاخوری خامه ترش

طرز تهیه :
تمامی این مواد را با هم مخلوط کرده و به طور کامل روی صورت و گردن خود بمالید. بگذارید این ماسک به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند، سسپس آن را با آب ولرم بشویید.

_ لوسیون پاک کننده کاهو
با فرا رسیدن فصل بهار، کاهو فراوان می شود. کاهو پاک کننده ای فوق العاده برای تسکین التهاب یا سوختگی پوست در اثر وزش باد است. کاهو حاوی ویتامین، گوگرد، سیلیکون و فسفر است که همه این عناصر به بازگرداندن سطح pH طبیعی پوست و متعادل سازی رنگ چهره کمک می کنند.

مواد لازم :
نصف یک کاهو
4 پیمانه آب
یک هشتم قاشق چایخوری بنزوئین (می توانید آن را از داروخانه ها تهیه کنید.)

طرز تهیه :
کاهو را در یک ماهیتابه قرار داده و آن را با آب بپوشانید. آن را روی حرارت متوسط قرار دهید و بگذارید به جوش بیاید. به محض جوشیدن، حرارت را کم کرده و بگذارید یک ساعت به آرامی بجوشد. سپس ماهیتابه را از روی حرارت بردارید و بگذارید کاملاً خنک شود. آن را از صافی رد کرده و در بنزوئین مخلوط کنید. سپس آن را در یک بطری تمیز ریخته و در صبح یا شب برای پاک کردن پوست از این لوسیون استفاده کنید.

_ ماسک گل رز
رز، رمانتیک ترین شکوفه بهار است، و از بخت خوب ما، این گل یک قابض طبیعی است و در پاک کردن چربی و آلودگی پوست بسیار زیبا عمل می کند.

مواد لازم :
یک قاشق غذاخوری گلبرگ رز خشک
یک پیمانه سرکه سفید
نصف پیمانه گلاب

طرز تهیه :
گلبرگ های رز و سرکه را با هم مخلوط کرده و بگذارید به مدت دو هفته به همان حال بماند سپس، آن را از صافی رد کرده و با گلاب مخلوط کنید سپس این ترکیب را در یک بطری اسپری ریخته و روی یک تکه کتان تمیز پاشیده و به صورت خود بمالید.

نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:42 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

10 اشتباه آرایشی که خانم ها انجام می دهند

10 اشتباه آرایشی که خانم ها انجام می دهند
تفاوت رنگ پوست گردن نسبت به صورت به دلیل استفاده ی بیش از حد کرم های گریم سفید کننده است و در نهایت به راحتی قابل پاک شدن و از بین رفتن است و این از جذابیت هر دختر خانمی کم خواهد کرد.

خط چشم بیش از اندازه 
 لارنس 22 ساله می گوید : آرایش بیش از حد چشم باعث می شود که تغییرات بدی در قیافه ی اصلی و صورت هر خانمی به وجود آید. به خصوص استفاده از سایه و خط چشم ، برای یک دخترخانم با سن کم اصلا پیشنهاد نمی شود.

کرم بیش از حد بر روی صورت
الکس 31 ساله می گوید : من اصلا دوست ندارم وقتی به صورت دختر خانمی نگاه می کنم وهنگامی که رنگ پوست صورت او را با پوست گردنش مقایسه می کنم تفاوت زیادی می بینم و این به دلیل استفاده ی بیش از حد کرم های گریم سفید کننده است و در نهایت به راحتی قابل پاک شدن و از بین رفتن است و این از جذابیت هر دختر خانمی کم خواهد کرد. 

دندان های بیش از حد سفید
برایان 42 ساله می گوید : داشتن دندان های بیش از حد سفید مصنوعی و غیر طبیعی به نظر می رسد. در واقع، من فکر می کنم این باعث می شود چهره هر خانم نگاه خشنی پیدا کند. 

زدن رژ لب براق
جف 23 ساله می گوید : من از طرفداران رژلب براق و چسبناک نمی باشم. این رژ لب ها به گونه است که انگار تمام لب های تان آغشته به عسل است.

مدل مو 
برایان 42 ساله می گوید : من  در کل می خواهم این را بگویم که از داشتن مدل موهایی که باعث می شود سر شما مخروطی شکل به نظر برسد اجتناب کنید. این کار یکی از بدترین اشتباهات آرایشی است.

عطرهای بیش از حد معطر
پیتر 22 ساله می گوید : زمانی که دختر خانم ها از عطرهایی استفاده می کند که بوی آن بیش از اندازه قوی است من نمی توانم نفس بکشم. بوی عطر تمام محیط دور تا دور و اطراف آدم را پر می کند و حتی از خوردن یک لیوان آب هم نمی توان لذت برد. 

ناخن های بیش از حد بلند  
لارنس 22 ساله می گوید : من واقعا ناخن ها ی بیش از اندازه بلند را دوست ندارم و احساس می کنم غیر طبیعی و مانند چنگال های گربه است و این برای لحظاتی که هر خانمی عصبانی می شود ممکن است بد و خطرناک باشد.

توهمات زیبایی 
برایس 23 ساله می گوید : من به خوبی می دانم که این بسیار غیر طبیعی است که بسیاری از خانم ها هنگام بیرون رفتن روی صورت خود آرایش ها و نقاشی های بسیار شدیدی انجام می دهند و طرح هایی می کشند، چرا که این بسیار راحت می تواند با کمی باران از بین برود و هیچ مردی این را دوست ندارد. 

برنزه کردن
ادیسون 19 ساله می گوید : من با کار آن دسته دختر خانم هایی که پوست خود را بیش از حد برنزه می کنند موافق نیستم و به خصوص آنکه در وهله اول ، داشتن پوست سالم و طبیعی به مراتب جذاب تر و بهتر می باشد.

قاتل اعتماد به نفس 
میشائیل 42 ساله می گوید : من با خانمی قرار ملاقات داشتم که واقعا برای بهداشت شخصی خود هر روز یا دو روز یکبار استرس داشت ، و اصرار داشت که این در علاقه من به او تاثیر گذار خواهد بود. اما اگر شما اینگونه فکر می کنید پیشنهاد می شود که در اخلاق و رفتار و رفع وسواسی خود دقت بیشتری کنید.

نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:41 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

4 کاربرد مداد سفید در آرایش + عکس
در این مطلب 4 کاربرد اصلی مداد سفید آرایشی را به همراه عکس برای تان ذکر می کنیم

مسلما همه خانم ها در لوازم آرایش شان مداد سفید دارند ولی تعداد بسیار کمی هستند که با کاربردهای این مداد در آرایش چشم آشنا باشند.
در این مطلب 4 کاربرد اصلی مداد سفید در آرایش چشم را به همراه عکس برای تان ذکر می کنیم. دقت داشته باشید در تمامی این موارد بعد از کشیدن مداد در زیر و بالای ابرو و گوشه داخلی چشم باید با برس نرم آرایشی یا نوک انگشتان آن را محو کنید.



نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:40 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

یک ایده جالب و آسان برای طراحی ناخن
آموزش تصویری طراحی ناخن با تور.

ابتدا برای زیرسازی لاک تان از رنگ قهوه ای تیزه استفاده کنید و بگذارید تا کامل خشک شود.
سپس یکی از دستکش های توری قدیمی تان که دیگر از آن استفاده نمی کنید را برداشته و با قیچی نوک انگشت آن را ببرید.
سپس آن را روی انگشت تان کشیده و با لاکی به رنگ قهوه ای روشن یا مسی روی آن بزنید.
سپس با یک ابر یا اسفنج اضافی لاک را گرفته و بعد از کمی خشک شدن توری را از روی انگشت تان بردارید.

نکته : برای این مدل طراحی ناخن باید از رنگ های ضد و نقیض استفاده کنید.




نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:39 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

5 راز مهم در زیبایی

5 راز مهم در زیبایی
. در این نوشتار کوتاه 5 راز در این زمینه را با شما در میان می‌گذاریم که در صورت نادیده گرفتن آن‌ها، به دست آوردن یا حفظ زیبایی و جوان ماندن آسان نخواهد بود.

زیبایی، گزینه‌ای است که اکثر افراد، بویژه خانم‌ها به دنبال به دست آوردن یا حفظ آنند. در این نوشتار کوتاه 5 راز در این زمینه را با شما در میان می‌گذاریم که در صورت نادیده گرفتن آن‌ها، به دست آوردن یا حفظ زیبایی و جوان ماندن آسان نخواهد بود.

راز اول
راز اول درک اهمیت هیدراتاسیون پوست یا همان آب رسانی و مرطوب نگه داشتن پوست می باشد مهم نیست که پوست شما چه نوع پوستی می باشد ، چرب یا خشک ، معمولی یا ترکیبی؟ مهم این است که شما یک مرطوب کننده ی معتبر را خریداری کرده و به طور مرتب استفاده کنید و البته باید بدانید که استفاده از مرطوب کننده از 25 سالگی بسیار ضروری می باشد زیرا مرطوب کننده کمک بزرگی به جلوگیری از پیری و خشن شدن پوست می کند.

راز دوم
راز دوم استفاده ی مرتب از یک ضد آفتاب مناسب پوستتان می باشد زیرا نور خورشید باعث جلوگیری از کلاژن سازی در پوست می شود و کلاژن اهمیت بسیار زیادی برای حفظ شادابی و جوانی پوست دارد و بهتر است عامل حفاظت ضد آفتاب شما از 15 یا بیشتر باشد و کمتر از 15 نباشد.

راز سوم
راز سوم این است که صورت خود را نباید بیشتر از 2 بار در روز با شوینده های صابونی بشویید زیرا این کار باعث از بین رفتن چربی پوست و خشک شدن پوست می شود که خشک شدن پوست خود زمینه ای برای پیری زود رس می باشد.

راز چهارم
راز چهارم این است که اگر اهل استفاده از لوازم آرایش هستید و زیاد از لوازم آرایش استفاده می کنید حتما لوازم جانبی آرایش خود را بسیار نرم انتخاب کنید که به مرور زمان به پوست شما آسیبی نرساند و باعث پیر شدن پوست نشود مثلا قلم مو ها ، پد ها و فرچه های آرایش خود را از نوع نم ان انتخاب کنید.

راز پنجم
راز پنجم این است که سبک آرایش و مدل موی خود را هر 2 سال تغییر دهید زیرا این کار باعث جوان تر به نظر رسیدن شما خواهد شد و البته تنوعی نیز برای خودتان به حساب می آید. 


نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:38 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

آموزش تصویری مدل مو به شکل قلب

آموزش تصویری مدل مو به شکل قلب
شما با ترفندی بسیار راحت و ساده یک قلب زیبا روز موهایتان درست کرده اید.

ابتدا موهای تان را با بابلیس حالت دهید.
سپس مطابق تصویر جلوی موهای تان را به دو قسمت تقسیم کرده و با کش های ریزی آنها را ببندید.


سپس مطالبق تصویر زیر دو قسمت بسته شده را به سمت خارج پیچانده و با سنجاق آنها را ثابت کنید.

سپس روی سمت دیگر موهایتان را هم همین کار را کرده و دو قسمت انتهایی را به هم وصل کرده و با سنحاق های ریزی آنها را ثابت کنید.

آموزش تصویری مدل مو به شکل قلب

به این ترتیب شما یک قلب زیبا روز موهایتان درست کرده اید.


آموزش تصویری مدل مو به شکل قلب




نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:37 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

چگونه لب های تیره را روشن کنیم؟
لبهای تیره بسیار ناخوشایند هستند و کسانیکه لبهای تیره دارند دوست دارند از این وضع خلاص شوند. تیرگی لب میتواند دلایل زیادی داشته باشد.

بدون شک، لب گلگون طبیعی از ویژگی های جذاب  زیبایی یک زن  است . بنابراین، بسیاری از افرادی که لب تیره دارند می خواهند لبهای روشن تری داشته باشند. برخی از علل اصلی تیرگی لب قرار گرفتن در معرض بیش از حد نور مستقیم خورشید، واکنش های آلرژیک، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین،  سیگار کشیدن بیش از حد، مصرف کافئین زیاد و عدم تعادل هورمونی است

لبهای تیره  بسیار ناخوشایند هستند و کسانیکه لبهای تیره دارند دوست دارند  از این وضع خلاص شوند. تیرگی لب میتواند دلایل زیادی داشته باشد. این  می تواند بخاطر واکنش های آلرژیک به رژ لب یا زیاد قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا سیگار کشیدن  زیاد باشد. در برخی از موارد باید به دکتر مراجعه کنید و در برخی از افراد با د اروهای خانگی بطور طبیعی از بین می روند

1 - ترک سیگار
سیگار کشیدن دلیل اصلی تیرگی لب است اگر سیگاررا ترک کنید  لب بتدریج به رنگ اصلی بر می گردد

2 -  عسل برروی لب بمالید

3 - لبهای خود را با یک پارچه ماساژ  دهید
پس از شستشوی صورت یا حمام لب خود را با یک پارچه مالش دهید . این کار باعث می شود تا سلولهای مرده از بین بروند و لب تازه تر شود باید این کار را هرروز انجام دهید.

4 - ترکیبی از ماست و لیمو
ماست ساده با لیمو به روشن شدن رنگ لب کمک می کند همچنین میتوانید فقط چندقطره اب لیمو بزنید بدون ماست.

5 - ژل آلوئورا
شما لازم نیست این ژل را از فروشگاه بخرید اگر به این گیاه دسترسی دارید کمی از برگ آ ن را برش دهید و ژل آن را برروی لب قرار دهید و  می توانید در یخچال نگهدارید

6 - مسواک زدن به لبها
این کار باعث تمیز شدن لب از گردو غبار می شود

7 - تکه های یخ
استفاده از یخ بر روی لب و ماساژ لب بسیار  خوب است

8 - عسل و اسکراب قند
یک اسکراب آماده کنید با استفاده از عسل و شکر که برای باز کردن رنگ لب بسیار خوب است
هیچ درمانی بهتر از روشهای طبیعی وجود ندارد چون درمانهای طبیعی هیچگونه عوارض جانبی ندارند



نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:37 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

1 - ضد آفتاب مورد نظر را که در مورد پوستهای سفید هم می تواند بی رنگ وهم رنگی باشد که در صورت رنگی بودن کمی پوست را از سفیدی مطلق خارج خواهد ساخت را بر روی پوست زده و با ضربه ی چهار انگشت آن را کاملا بر روی چهره بخوابانید ، پس از یک تا دو دقیقه که ضد آفتاب کاملا جذب شد از مقدار کمی کرم پودر هماهنگ با رنگ سفیدی پوست نه سفید تر از آن بلکه به حالتی که پوست شما را به رنگ هلویی و صورتی زیبایی در آورد و در عین حال تفاوت چندانی هم با رنگ گردن نداشته باشد ،استفاده کرده ویک لایه که تمام منافذ پوست را بپوشاند بزنید و باز کمی صبر کرده تا به طور یکنواخت بر روی پوست شما بنشیند .سپس در صورت تمایل به خارج شدن پوست از براقی ومات شدن می توانید از پنکیک هماهنگ با کرم پودر مصرفی استفاده کرده وصورت را برای آرایش آماده سازید.

2 - بسته به رنگ لباس سایه ها را هماهنگ با آن انتخاب کرده و از روشن ترین رنگ سایه برای زیر ساخت تا تیره ترین آنها از بالا به پایین به ترتیب سایه ها را بزنید و چشمها را برای کشیدن خط چشم آماده سازید. در صورتی که لباس شما مشکی است از سایه ی سفید برای زیر ساخت در تمامی سطح پشت چشم تا نزدیک ابروها زده وبقیه ی سایه را با استفاده از خط چشمی که قرار است بکشید پر کنید.

3 - چون رنگ سفید با مشکی متضاد است استفاده از خط چشم سیاه ومعمولی بین پوست و چشم کاملا جدایی انداخته و چهره و اعضای صورت را از هم تفکیک کرده آن را به صورت یک نقاشی نشان خواهد داد، بهتر است برای جذابیت بیشتر و هماهنگی اجزای آن از سایه یا مدادهای دودی و خاکستری تیره برای کشیدن خط چشم استفاده کرده و به شکل هاله ای در پشت و زیر چشم کشیده و در انتهای چشم به بیرون ادامه دهید  و سپس خط پشت چشم را در گوشه به شکل مثلثی پهن کنید.از سرمه های سنگی دودی رنگ که بسیار چشمها را جذاب تر نشان می دهد و یا مدادهای مشکی خشک داخل چشمها بکشید وتنها مژه های پلک بالایی چشمها را ریمل بزنید واز زدن ریمل به مژه های پلک پایینی خودداری کنید.

4 - در مورد چشمهای سیاه ریز فقط در پشت چشمها خط چشم ظریف و باریک وبلندی کشیده وریمل را هم بر روی مژه های بالایی و هم پایینی بکشید.

5 - با داشتن چشمهای سیاه و پوست سفید بهتر است رنگ رژ لب را از رنگهای گرم و شاد مثل قرمز ،سرخابی و بنفش انتخاب کنید بخصوص زمانی که لباستان مشکی است و در مواقعی که لباس به رنگهای دیگری است هماهنگ با رنگ لباس رژلبتان را انتخاب نمایید.

6 - رژگونه را همیشه با رژ لب هماهنگ کنید با این تفاوت که اگر رژ لب را از رنگهای شاد وپر رنگ انتخاب می کنید رژ گونه را ملایم تر وبر عکس اگر رژ لب را ملایم وکمرنگ انتخاب می کنید رژ گونه را پررنگ تر بزنید تا چهره ا ی با پوست سفید را نه چنان رنگارنگ کرده باشید ونه زیاد بی روح .

نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:33 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

5 نکته مهم در زیرسازی آرایش
نحوه زیر سازی صورت باید مناسب پوست باشد . لیست زیر برخی نکات در انتخاب زیرسازی مناسب برای پوست است

زیر سازی آرایش صورت نه تنها کمک می کند تا آرایش برای مدت طولانی باقی بماند، بلکه باعث کاهش چربی روی پوست نیز میشود. نحوه زیر سازی  صورت باید مناسب پوست باشد . لیست زیر برخی نکات در انتخاب زیرسازی مناسب برای پوست است

1 - برای پوست طبیعی
زیر سازی باید بافت سبک و نرمی داشته باشد. پوست طبیعی دارای منافذ باز کوچک بر روی پوست  است. در زیر سازی باید منافذ بسته شود  و کاملا نرم و مرطوب شود .  زیر سازی  برای پنهان کردن همه معایب در بافت طبیعی پوست است

2 - برای پوست های چرب
انتخاب یک زیرسازی  مات برای پوست چرب مناسب است. زیر سازی مات به مسدود کردن منافذ باز بر روی پوست کمک خواهد کرد. زیرسازی  مات برای کنترل تولید سموم بیش از حد در پوست چرب است  که وسایل استفاده شده در آن بدون چربی است. پوست چرب نیاز به مراقبت های ویژه دارد ، پس برای زیر سازی باید مواد متناسب با پوست چرب را بکار برد

3 - برای پوست های خشک
پوست خشک باید زیر سازی مرطوب باشد تا خطوط نازک و چین و چروک  بر روی پوست  مشاهده  نشود. زیرسازی خوب باید با خواص مرطوب کننده باشد .

4 - برای پوست ترکیبی
زیرسازی برای پوست ترکیبی با یک مرطوب کننده مات مناسب است. در این زیر سازی هم باید پر کردن منافذ باز انجام شود.

5 - برای پوست های حساس
پوست حساس نیاز به مراقبت اضافی دارد چون پوست تحریک پذیری است و به سرعت به پوست آسیب می رسد.
زیر سازی پوست پایه آرایش است. استفاده از زیرسازی  بر روی صورت به آرایش کمک می کند تا ماندگاری زیادی داشته باشد

نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:32 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ