سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

10 اشتباه آرایشی که خانم ها انجام می دهند

10 اشتباه آرایشی که خانم ها انجام می دهند
تفاوت رنگ پوست گردن نسبت به صورت به دلیل استفاده ی بیش از حد کرم های گریم سفید کننده است و در نهایت به راحتی قابل پاک شدن و از بین رفتن است و این از جذابیت هر دختر خانمی کم خواهد کرد.

خط چشم بیش از اندازه 
 لارنس 22 ساله می گوید : آرایش بیش از حد چشم باعث می شود که تغییرات بدی در قیافه ی اصلی و صورت هر خانمی به وجود آید. به خصوص استفاده از سایه و خط چشم ، برای یک دخترخانم با سن کم اصلا پیشنهاد نمی شود.

کرم بیش از حد بر روی صورت
الکس 31 ساله می گوید : من اصلا دوست ندارم وقتی به صورت دختر خانمی نگاه می کنم وهنگامی که رنگ پوست صورت او را با پوست گردنش مقایسه می کنم تفاوت زیادی می بینم و این به دلیل استفاده ی بیش از حد کرم های گریم سفید کننده است و در نهایت به راحتی قابل پاک شدن و از بین رفتن است و این از جذابیت هر دختر خانمی کم خواهد کرد. 

دندان های بیش از حد سفید
برایان 42 ساله می گوید : داشتن دندان های بیش از حد سفید مصنوعی و غیر طبیعی به نظر می رسد. در واقع، من فکر می کنم این باعث می شود چهره هر خانم نگاه خشنی پیدا کند. 

زدن رژ لب براق
جف 23 ساله می گوید : من از طرفداران رژلب براق و چسبناک نمی باشم. این رژ لب ها به گونه است که انگار تمام لب های تان آغشته به عسل است.

مدل مو 
برایان 42 ساله می گوید : من  در کل می خواهم این را بگویم که از داشتن مدل موهایی که باعث می شود سر شما مخروطی شکل به نظر برسد اجتناب کنید. این کار یکی از بدترین اشتباهات آرایشی است.

عطرهای بیش از حد معطر
پیتر 22 ساله می گوید : زمانی که دختر خانم ها از عطرهایی استفاده می کند که بوی آن بیش از اندازه قوی است من نمی توانم نفس بکشم. بوی عطر تمام محیط دور تا دور و اطراف آدم را پر می کند و حتی از خوردن یک لیوان آب هم نمی توان لذت برد. 

ناخن های بیش از حد بلند  
لارنس 22 ساله می گوید : من واقعا ناخن ها ی بیش از اندازه بلند را دوست ندارم و احساس می کنم غیر طبیعی و مانند چنگال های گربه است و این برای لحظاتی که هر خانمی عصبانی می شود ممکن است بد و خطرناک باشد.

توهمات زیبایی 
برایس 23 ساله می گوید : من به خوبی می دانم که این بسیار غیر طبیعی است که بسیاری از خانم ها هنگام بیرون رفتن روی صورت خود آرایش ها و نقاشی های بسیار شدیدی انجام می دهند و طرح هایی می کشند، چرا که این بسیار راحت می تواند با کمی باران از بین برود و هیچ مردی این را دوست ندارد. 

برنزه کردن
ادیسون 19 ساله می گوید : من با کار آن دسته دختر خانم هایی که پوست خود را بیش از حد برنزه می کنند موافق نیستم و به خصوص آنکه در وهله اول ، داشتن پوست سالم و طبیعی به مراتب جذاب تر و بهتر می باشد.

قاتل اعتماد به نفس 
میشائیل 42 ساله می گوید : من با خانمی قرار ملاقات داشتم که واقعا برای بهداشت شخصی خود هر روز یا دو روز یکبار استرس داشت ، و اصرار داشت که این در علاقه من به او تاثیر گذار خواهد بود. اما اگر شما اینگونه فکر می کنید پیشنهاد می شود که در اخلاق و رفتار و رفع وسواسی خود دقت بیشتری کنید.

نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:41 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ