سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

چهل روز تا رفع کامل جوش و لکه های صورت! امتحان کنید!

شایداز اینکه مرتبا در صدد رفع لکه های قهوه ای و جوشهای صورت بر آمده اید و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید خسته شده باشید این بار راه درمانی ساده و طبیعی بسیار موثر را نیز امتحان کنید...
 
 شایدشما هم از آن دسته از افراد هستید که مرتبا در صدد رفع لکه های قهوه ای و جوشهای صورت بر آمده اید و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید این بار راه درمانی ساده ای که تنها با استفاده از سالمترین، موثرترین و طبیعی ترین مواد انجام می شود را نیز امتحان کنید، شرط تاثیر گذاری و به نتیجه رسیدن درست آن مراقبت و انجام این کار تا چهل روز و به طور مرتب است.
 
مواد لازم:
 
سیب        یک عدد کوچک
عسل        یک قاشق چایخوری
آبلیمو        سه چهار قطره
 
 
به این ترتیب که:
 
 پیشنهاد می کنیم این کار ترجیحا شب و قبل از خواب انجام شود اما اگر برایتان مقدور نیست هر ساعتی از روزکه می توانید و آرامش دارید را انتخاب کنید، یک سیب کوچک را از وسط نصف کرده، آن را رنده کنید و نصف دیگر را همان موقع بخورید. سیبهای رنده شده را از صافی رد کنید، آب آن را به آرامی و به حالت دورانی از پایین به بالا با ماساژ بر روی صورت بمالید و صبر کنید تا خوب جذب پوست شده و خشک شود. پس از ده تا پانزده دقیقه پوستتان را با آب سرد و خنک بشویید و از مخلوط  عسل و آبلیمو استفاده کرده آن را به همان شکل روی صورت بزنید و با نوک انگشتان به آرامی به پوستتان ضربه بزنید .حالت کشدار آن را حس می کنید که طبیعی است . پس از ده دقیقه دوباره صورتتان را با آب سرد و خنک بشویید . توصیه می شود این کار را حتما تا چهل شب مرتب انجام دهید ، نیمه ی سیب را نیز حتما بخورید تا به نتیجه ی مطلوب برسید.

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:30 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

پتاژ تا زیرگوش با رنگ موی بلوند زیتونی :
 
 
 
 
 
 کوتاهی پشت سر تا میانه ی گوشها و دو طرف با بلندی نا منظم در کنار رنگ موی قهوه ای طبیعی :
 
 
 
 
 
 مصری فانتزی که با هیرکات نوک موها بوسیله ی تیغ تفاوت قابل توجهی خواهد داشت که به همراه هایلایتی شرابی بی نطیر است : 
 
 
 
 
وقتی کوتاهی تا زیر گوش با قیچی نامنظم خورد شود به همراه رنگ موی بلوند کاهی :
 
 
 
 
 کوتاهی یکطرفه با چتری و لولایت مسی بسیار خاص و زیبا :
 
 
 
 
 کوتاهی گرد نامنظم تا روی گوش با رنگ مشکی _ دودی تیره :
 
 
 
 
 وقتی مصری فانتزی نا منظم روی موی ویو یا فر انجام شود با هایلایت روشن بلوند طلایی :
 
 
 
 
 کوپ یکطرفه اما بدون پتاژ یکدست با رنگ موی نسکافه ای تیره :
 
 
 
 
 و هیرکاتی شلوغ تا زیر چانه با ادغام هایلایتی از رنگهای قهوه ای - مسی تیره و روشن و بنفش که خاص و شیک خواهد بود :
 
 
 
 

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:28 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

نگین دندان jewelthoot

یکى از این وسایل زیبایى که در چند دهه اخیر رونق زیادی پیدا کرده و در کشور ما، استفاده از نگین است. نگین هایی که روى پوست صورت، ناخن، دندان و حتی چشم کاشته می شوند...

نگین دندان jewelthoot : همیشه ظاهر مرتب، زیبا و دلنشین یک فرد باعث افزایش اعتماد بنفس، غرور و جذابیت وی می شود. این احساس برای زیبا بودن از دیرباز با انسان همراه بوده و در طول گذشت زمان این تنها روشهای زیبا شدن بود که ممکن بود دچار تغییر و تحول شوند.

 

 


استفاده از رنگها و الیاف طبیعی، پوست حیوانات یا پر پرندگان، سنگها و فلزات رنگین (قیمتی یا غیر قیمتی) و ... از ابزارهای آراستن ظاهر فرد بوده و هست. به مرور زمان و همگام با پیشرفت تکنولوژی و طرح ایده های نو برای زیبا شدن، زیوآلات گوناگونی تولید و در اختیار مردم قرار میگرفت، زیورآلاتی که بعضا اثراتی مخرب و زیان بار برای فرد داشته و ممکن است فرد را با مشکلاتی مواجه کند. تاتوهای پوستی، لنزهای غیر استاندارد رنگی چشم یا پیرسینگ های غیر مطمئن زبان، لبها، ابرو و ... و یا حتی لوازم و مواد تائید نشده و کم کیفیت معمول آرایشی مثال هایی از این گفته می باشد.

البته تا این قسمت زیاد ربطی به دندانپزشکی نداشت ولی یکی از این وسائل آرایشی به اسم نگین دندان هست که در چند سال اخیر در کشور ما کم کم جا بازمیکند. نگین های معتبری که اگر طبق اصول انتخاب و نصب شده باشند و از روی آگاهی از آنها استفاده شود و نگهداری از آن بدرستی انجام شود، می تواند صورتی زیبا همراه با لبخندی درخشان را به شما هدیه کنند!

به عنوان یک مقدمه مختصر، همانطور که اشاره شد با پیشرفت روزافزون تکنولوژى در زمینه آلات و ابزار زیبایى، همه روزه شاهد عرضه انواعی از این نوع وسایل هستیم که علی الخصوص در میان قشر خانمها و دختران جوان متقاضى زیادى دارد. ما براى زیباتر کردن ظاهر و چهره خود از روش هاى گوناگونى استفاده مى کنیم.

البته گاه برای زیباتر شدن هزینه هاى هنگفتى را متحمل مى شویم و چه بسا پس از مدتی مصرف، گرفتار عوارض جانبی این زیورآلات شویم. مثل کفش های زیبا و پاشنه بلند تنگی که شما می پوشید و به مهمانی میرید، کلی راه میرید و آخر شب که میشه احساس می کنید اصلا قابل تحمل نیست و بعد یه تاول بزرگ روی پشت پاهایتان میبینید... لنز رنگی که با لباس و آرایش ست کرده اید، رنگ یا ژلی که به موهایتان زده اید، تاتو و خال کوبیهایی که کرده اید، مژه یا ناخن مصنوعی و ... نمونه های دیگر زیبا شدن همراه با عوارض جانبی هستند! از جمله موارد نادر در ایران به حلقه ها و پین های مخصوص سوراخ کردن نرمه و لاله گوش، پره های بینی، ابروها، زبان، لبها و ... (piercing) م یتوانیم اشاره کنیم.

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:27 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

پنج گزینه گیاهی برای مقابله با خشکی پوست( همراه با دستورالعمل)

در یک مقاله فهرستی از پنج گیاه دارویی مفید برای برطرف کردن خشکی پوست و طریقه استفاده از این گیاهان ارایه شده است...
 
 آیا شما هم از زمره کسانی هستید که به دنبال راهکاری بی‌ضرر و تا حد امکان طبیعی‌تر برای حفاظت و مراقبت از سلامت پوست خود هستند یا اینکه احتمالا به لوسیون یا ترکیب معجزه‌گری برای مقابله با خشکی پوست نیاز دارید؟

 در یک مقاله فهرستی از پنج گیاه دارویی مفید برای برطرف کردن خشکی پوست و طریقه استفاده از این گیاهان ارائه شده است.

 این گیاهان مفید با دارا بودن برخی از خواص سودمند برای ایجاد آرامش و رفع خشکی پوست عبارتند از:

1-نعناع:  این گیاه به دلیل دارا بودن خواص ضد التهابی می‌تواند پوست‌هایی را که دچار خارش یا آلودگی هستند، آرام و نرم کند.

2- ریحان: ریحان برای رفع آکنه و لک‌ها در هر نوع پوستی مفید است و خواص ضد باکتریایی، ضد التهابی و ضد اسپاسمی دارد.

3- رزماری: این گیاه با خاصیت تقویت کنندگی و ضدعفونی کنندگی جریان خون را در مویرگ‌های خونی بهبود می‌بخشد که در احیای حس طراوات و تازگی در پوست نقش سودمندی دارد.

4- آویشن: یک گیاه ضدباکتری قوی است و برای مقابله با آکنه و اگزمای عفونی بسیار مفید است.

5- بابونه: این گیاه خاصیت ضدقارچی، نرم کنندگی و پاک کنندگی دارد و به همین خاطر بهترین گزینه برای مقابله با التهاب و آرام کردن پوست است.
دستورالعمل استفاده از این گیاهان:
 اگر قصد دارید از این گیاهان برای درمان پوست استفاده کنید ابتدا گیاهان ارگانیک و تازه را خشک کنید. بعد از این که گیاه خشک شده را به خوبی ریز و پودر کردید یک قاشق چایخوری پر از آن را داخل 250 میلی لیتر آب جوش در یک کاسه و فنجان بریزید. صبر کنید تا گیاه سحرآمیز شما حدود 10 دقیقه داخل آب خیس بخورد سپس گیاه را از ظرف خارج کرده و مایع یا به عبارتی دم کرده باقی مانده گیاه را سرد کنید. اکنون محلول درمانگر شما آماده است می‌توانید یک حوله یا پارچه تمیز را به این مایع آغشته کنید و سپس آن را روی پوست خود بمالید و بعد اجازه دهید این رطوبت روی پوست به خودی خود خشک شود. در روزهای گرم تابستان نیز می‌توانید این مایع را در قالب‌های یخی، منجمد کنید و قالب‌های کوچک یخ را روی پوست خود بمالید و از خنکی آن لذت ببرید.

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:26 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

دانستن این چند نکته در حفظ سلامت مو و ناخن به شما کمک خواهد کرد!

متاسفانه اکثر ما هزینه زیادی را صرف آرایش و تهیه لوازم آرایشی و براق و تزئین کردن موها و ناخن‌هایمان می‌کنیم اما اغلب از نیاز اصلی این بافت‌های مهم در بدنمان غافل هستیم و پس از آسیب‌دیدگی آنها به فکر جبران می‌افتیم...
 
 بیشتر ما فراموش کرده‌ایم که ناخن‌ها و موهایمان بیش از آن که به آرایش و تزئین ظاهری نیاز داشته باشند، محتاج مواد معدنی و املاح مغذی خاصی هستند تا سلامت آنها را به شکل صحیحی تامین کند. چه بسا که بسیاری از این روش‌های آرایشی و زیبایی، عوارض نامطلوب بلندمدتی روی موها و ناخن‌ها برجای می‌گذارند.

 متاسفانه اکثر ما هزینه زیادی را صرف آرایش و تهیه لوازم آرایشی و براق و تزئین کردن موها و ناخن‌هایمان می‌کنیم اما اغلب از نیاز اصلی این بافت‌های مهم در بدنمان غافل هستیم و پس از آسیب‌دیدگی آنها به فکر جبران می‌افتیم. چه بسا که برای زیباترکردن ظاهری آنها برای یک مدت کوتاه ‌به موها و ناخن‌هایمان آسیب‌های جبران ناپذیری وارد می‌کنیم.

در این مقاله که در پایگاه اطلاع رسانی لوکانیروم منتشر شده، به چند نکته مهم برای حفظ سلامت و تقویت موها و ناخن‌ها اشاره شده است:

-‌ یک رژیم غذایی چرب و سرشار از مواد غذایی قندی و فرآوری شده بدون شک نمی‌تواند مواد غذایی لازم و کافی را برای تولید و تکثیر سلولهای سالم فراهم کند و فقر ریزمغذی‌ها از عوامل موثر در آسیب‌دیدگی موها و ناخن‌ها است.


- افزودن کرم و محصولات مرطوب کننده و سایر محصولات موضعی و با استعمال خارجی نمی‌توانند تاثیر دائمی و قابل ملاحظه‌ای داشته باشند چون به قشر داخلی موها و بستر ناخن‌ها نفوذ نمی‌کنند بنابراین تاثیر آنها موقتی و کوتاه مدت است.

- نوشیدن الکل و استعمال سیگار به همراه تماس با هوا و محیط زیست آلوده از فاکتورهای مهم دیگر در آسیب‌دیدگی این بافت‌ها هستند.
 
راهکار موثر در سلامت ناخن و مو :
 بهترین راهکار برای سالم و زیباترشدن موها و ناخن‌ها، انتخاب مواد مغذی مناسب و تداوم در مصرف آنها است. بیوتین و سایر ویتامین‌های ضروری می‌توانند در تحریک و رشد مناسب پیازهای مو نقش مفیدی داشته باشند.

به طور خلاصه تامین ویتامین‌ها و املاح ضروری برای بدن تاثیر متمایزی براین بافت‌ها دارد.

همچنین متخصصان توصیه می‌کنند اگر تمایل دارید به موها و ناخن‌های خود آرایش خاصی بدهید حتما مطمئن شوید که این روش‌های زینتی مثل کاشت ناخن مصنوعی به بافت‌های شما آسیب نرسانند و با روش‌های مصنوعی سلامت طبیعی بدن خود را به خطر نیندازید.

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:25 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

3 نکته ی مهم و  موثر برای زیبایی پوست خانمهای 40 ساله !

استفاده از کرم و لوسیونهای مخصوص بالای 40 سال یکی از راه های مراقبت از پوست در این سنین است که با صرف هزینه و وقت زیاد همراه است...

زمانی که یک خانم به سن 40 سالگی نزدیک می شود باید به این مهم توجه داشته باشد که داشتن یک پوست شاداب و سالم مستلزم رسیدگیهای خاص است که در صورت داشتن پوستی نرمال و خوب می تواند در تداوم و ماندگاری آن کمک کند و در غیر اینصورت با مراقبتهای ویژه می تواند پوست خود را به سمت پوستی سالم و نرمال برساند.

استفاده از کرم و لوسیونهای مخصوص بالای 40 سال یکی از راه های مراقبت از پوست در این سنین است که با صرف هزینه و وقت زیاد همراه است.
با کمی توجه و رعایت برخی نکات خاص، دستیابی مؤثرتر به این
هدف نیز امکان پذیر است.
 
 ? نکته ی اول : تغذیه پوست
خانمهای دارای سن 40 سال و یا بالاتر باید بدانند که چون در این سن ساخت کلاژن پوست به حداقل خود خواهد رسید بیشتر باید از کرم هایی که حاوی کلاژن بوده و آبرسانی کافی را به پوست می رسانند استفاده کنند  چرا که تحقیقات و مطالعات کلینیکی انجام گرفته بر روی این نوع کرمها از خاصیت ضد پیری آنها خبر داده است . علاوه بر این، این نوع کرمها پوست های شل و افتاده را کشیده، خاصیت الاستیکی و استحکام پوست را بهبود بخشیده و میزان چین و چروک و عمق آنها را نیز کاهش می دهد.
 
 

 ? نکته ی دوم : لایه برداری از پوست
اسید لاکتیک و اسید سالیسیلیک دو ماده لایه بردار مناسب برای پوست صورت به شمار می روند.
این دو ماده طبیعی از قند موجود در شیر و میوه ها گرفته شده و باعث کوچک شدن منافذ پوستی، محدود کردن چروک ها و لایه برداری سلول های مرده پوستی می شوند.

در افراد بالای 40 سال، اسیدلاکتیک تأثیر بسزایی روی پوست دارد زیرا در این سنین پوست خشک و بی حالت شده و تغییررنگ پیدا می کند. این لوسیون مرطوب کننده نه تنها لکه های پوستی را از بین برده و رنگ پوست را به حالت اولیه باز می گرداند، بلکه رطوبت تأمین شده توسط این ماده، به پوست درخشش خاصی خواهد داد.

سالیسیلیک اسید پوستی را بسته و باید چندبار در هفته مورد استفاده قرار بگیرد. این ماده همچنین تولید کلاژن ها را افزایش داده و علاوه بر تأمین رطوبت، به حل شدن و از بین رفتن خطوط روی پوست و سایر آسیب های پوستی کمک می کند.
 

?نکته ی سوم : مرطوب کننده
متأسفانه بیشتر کرم های مرطوب کننده حاوی مقدار زیادی موادشیمیایی بوده و سطح پوست را با چربی های غیرطبیعی می پوشانند. در این میان روغن شترمرغ یک مرطوب کننده طبیعی با ترکیبات مشابه چربی پوست است که نه تنها از پوست در برابر از دست دادن رطوبت محافظت می کند، بلکه در جلوگیری از بروز چروک و درمان پوست های آسیب دیده و ملتهب نیز مؤثر است.

روغن شترمرغ برای انواع پوست ها مفید بوده و باعث تحریک مشکلات پوستی مانند خشکی پوست، جوش های سرسیاه و یا سرسفید نخواهد شد. علاوه بر این که در درمان سوختگی، اگزما و پسوریازیس نیز مؤثر است. مصرف این روغن هر روز و پس از هربار شست وشو توصیه می شود.

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:24 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

مدلهای زیبا از موهای بابلیس شده !( تصویری)

سادگی موهای بلند با هر حالتی زیبایی خاص خود را دارد اما گاهی خارج ساختن حالت آن از فرم اولیه می تواند زیبایی این موهبت را دو چندان کند ...
 
سادگی  موهای بلند با هر حالتی زیبایی خاص خود را دارد اما گاهی خارج ساختن حالت آن  از فرم اولیه می تواند زیبایی این موهبت را دو چندان کند به نمونه هایی از موهای بلند و زیبا که با بابلیس درست شده اند توجه کنید :
 
 
همه ی موها در حالت باز با بابلیس بزرگ حلقه شده و سپس به آرامی در بالا و اطراف سر جمع می شوند که مو را به حالت نیمه جمع در خواهد آورد :
 
 
 
 
 موهای بابلیس شده را از یک طرف روی شانه ریخته و یک لایه هم در طرف دیگر آویزان :
 
  
 
وقتی لایه های مو برای بابلیس شدن کلفت و دسته ای جدا شوند موها به این حالت موجدار خواهند شد: 
  
 
موهای بابلیس شده می توانند در پشت سر بالای گردن لایه لایه و در هم با سنجاق سر جمع شوند :
   
 
 
موها را پس از بابلیس با نوک انگشتان کشیده تا تنها حالت ویو به خود بگیرند و سپس با ساده و شیکترین روش آنها را با گره ای از خود موها یکطرفه ببندید:
 
 
  
 
بابلیس موها برای مراسم نامزدی و عقد مدلی بسیار شیک و زیبا خواهد بود چرا که موها هم کاملا جمع  نخواهند شد و هم فرم زیبای دخترانه ی خود را حفظ خواهند کرد:
 
 
 
 
 

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:23 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

مدل موهای جمع مخصوص مراسم نامزدی و عروسی !

با تصاویری از موهای جمع که از مدلهای رومی و اروپایی گرفته شده و برای مراسم نامزدی و عروسی مناسب و زیباست آشنا شوید...
 
تصاویر مدلهای جدید و زیبا از موهایی که به سبک رومی و اروپایی جمع شده اند و بیشتر برای مراسم نامزدی و عروسی مناسب هستند.
 
1- دوشینیون مدل رومی که با مروارید وگلهای ریزدر لابه لای موها ویا تاج بسیار ظریف خاص و زیبا خواهد بود:
 
 
 
 
 
2-مدل زیکزاک از زیر و حلقه های گل در بالای سر مخصوص عروس خانمها :
 
 
 
 
برای موهای کوتاهتراین حلقه های مو می توانند در پایین و پشت سر جمع شوند .
 
 
 
 
3- برای موهای مصری فانتزی و کوتاه ساده :
 
 
 
 
4- ساده و یکطرفه در پایین بسته و جمع شود یا در بالا و مرکز سر:
 
 
 
 
 
 
 
 

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:22 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

مدلهایی زیبا مخصوص موهای فر شما (تصویری)

اگر حالت موهایتان فر است علی الخصوص فر ریز به جندین مدل شیک و زیبا که می تواند این فرم مو را از یکنواختی خارج کند توجه کنید...
 
برای شما که موهایتان فر است و می خواهید آنها را از حالت یکنواختی و همیشگی خود خارج کنید چندین مدل شیک و زیبا در نظر گرفته ایم که با ایده از رنگ و مدل آنها بتوانید مدل موهایتان را تغییر دهید:
 
1- موهای فر کوتاه که در نوع خود زیباست :
 
 
 
 
 
 
 
2- بلندی تا روی شانه که حتی با چتری فر نیز شیک و خاص است:
 
 
 
 
بدون چتری: 
 
 
 
بلند اما تنها در چند سانت نوک موها لیر و خورد شده : 
 
 
 
3- بافت یا پیچ از جلو و در مرکز و بالای سر جمع شده بلند یا کوتاه :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:21 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

چگونه دکلره و دکاپاژ کنیم؟

دکلره یا دکلراسیون به زبان ساده یعنی برداشتن رنگ مو؛ که مخلوطی است از پودر دکلره و اکسیدان 12 که با هم مخلوط می کنیم تا غلظت آن ...

 


دکلره یا دکلراسیون به زبان ساده یعنی برداشتن رنگ مو؛ که مخلوطی است از پودر دکلره و اکسیدان 12 که با هم مخلوط می کنیم تا غلظت آن به اندازه ماست شود و از پشت و پایین سر شروع به زدن کرده و همینطور به بالای سر رفته و زمان انتظار هم بستگی جنس و مقاومت مو دارد (معمولا 20-30 دقیقه)   که نتیجه ی آن پراکنده شدن و خارج کردن پیگمنت های طبیعی مو از ساختمان مو بوده و رنگ مو را روشن می شود. اگر بخواهیم موی طبیعی را بیشتر از چهار درجه روشن تر کنیم ابتدا باید موها را دکلره کنیم و بعد از آن رنگ انتخابی را استفاده کنیم.

* قبل از دکلوراسیون برای جلوگیری از آسیب به پوست ؛پوست اطراف صورت را چرب می کنیم.
اگر عمل دکلره بر روی موی رنگ شده انجام بگیرد به آن دکاپاژ می گویند .

 پودرهای دکلره بسیار متنوع است و مارکهای مختلفی در بازار موجود است؛که به طور کلی  پودر های دکلره ار هر مارک به دو نوع تقسیم می شود :
1-  پودر دکلره ی سفید که ضعیف تر عمل کرده و معمولا برای موهای حساس و نازک و رنگ شده استفاده می شود.
2-  پودر دکلره ی آبی که قوی تر از پودر دکلره ی سفید بوده و برای موهای طبیعی و سالم کاربرد دارد.

معمولا اگر مو مشکی طبیعی ( در کل رنگ تیره ) بود از پودر آبی و اگر رنگ طبیعی مو روشن بود از دکلره ی ضعیف استفاده می کنیم.

* هنگام دکلره به طور مداوم مدام باید مو را کنترل کنید و مقاومت مو را بسنجید؛ اگر تکه ای از مو را جدا کردید و کشیدید اگر کش آمد بلافاصله باید مو رابشویید زیرا مو دیگر مقاومت ندارد و مکث بیشتر باعث سوختگی و پوسیدگی مو می شود.

و اما پایه های دکلره :

1-      قرمز
2-      قرمز نارنجی
3-      نارنجی قرمز
4-      نارنجی

هرگاه موها به هر یک از چهار رنگ بالا برسد می گوییم مو در حد دکلره ی ضعیف رنگ باز کرده و مو دیگر بیشتر از این مقاومت نداشته است . بنا براین
رنگهای انتخابی برای این پایه ها می تواند شامل قهوه ای متوسط ( پایه ی چهار ) بلوطی ، مسی ، آکاژو ، فندقی تیره و قهوه ای صدفی باشد .

5-      نارنجی زرد
6-      زرد نارنجی
7-      زرد ( پایه ی زرد را پاستیل نیز می گویند )

به این سه پایه دکلره ی متوسط می گوید . رنگهای آکاژو ، قهوه ای روشن ، بلوند تیره ، رنگهای خاکستری پایه ی پنح و شش می تواند رنگهای انتخابی باشد.

8-      زرد روشن
9-      زرد خیلی روشن

10-11-12-  پلاتینه تا سفید می باشد .
به این دو پایه دکلره ی قوی می گویند بلوند روشن . بلوند طلایی . بلوند خاکستری و بلوند زیتونی می تواند از رنگهای انتخابی باشد.

دکلره بر روی موهای طبیعی و غیر طبیعی :
1-    اگر مو طبیعی باشد پس از دکلره از رنگ تیره به رنگ زرد خیلی روشن و تا پلاتینه تغییر می کند.
2-   اگر قسمتی از موها رنگ شده باشد و یا دریچه های مو خیلی ریز باشد ممکن است پس از دکلره رنگ مو به قرمزی یا نارنجی بزند.
3-   چنانچه مو قبلا به وسیله ی رنگهای گیاهی یا خضاب و حنا و رنگهای تیره ی شیمیایی  رنگ شده باشد ، دکلره به سختی انجام شده یعنی فقط به رنگ سبز می رساند.

برای دکلره ی کامل موی سر : مانند نحوه ی رنگ کردن مو عمل می کنیم با این تفاوت که به غیر از موهای کوتاه مانند کرنلی ، برای ساقه ی مو از اکسیدان 9% و برای ریشه ی مو از اکسیدان 6% استفاده می کنیم . بعد از عمل دکلره ی کامل رنساژ نمی کنیم بلکه مو را رنگ می کنیم. ویتامینه مو بعد از عمل دکلره هرگز فراموش نشود.

همپایه کردن چیست:
بر روی موی دکلره شده ی بلند انجام می شود . روی موی کرنلی اگر دکلره کنیم مشکلی پیش نمی آید ولی اگر مو بلند باشد دکلره بر روی موی خیلی بلند فرق دارد . موی خیلی بلند را در سه مرحله دکلره می کنیم . طول مو را به سه قسمت تقسیم می کنیم . اول تکه ی پائین بعد تکه ی بالا و بعد تکه ی بالاتر . یک تفاوت رنگ ایجاد می شود . بعد از عمل دکلره رنگی که می گذاریم باید مطابق قسمت تیره باشد .یعنی اگر دکلره به پایه ی هفت برسد از رنگ شماره ی شش استفاده می کنیم . برای دکلره ی رنگ شرابی باید حد اقل یک ساعت صبر کنیم تا مثلا به حد نارنجی زرد برسد بعد می توانیم از رنگ C4 استفاده کنیم .

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:20 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ