سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

با بیگودیهای بزرگ راحت موهایتان صاف می شود!!

اینکه صاف کردن موهای فر یا وز برای شما کار دشواری شده و ترجیح می دهید به جای سشوار و صاف کردن، آنها را اکثر اوقات پشت سر گلوله و جمع کنید دلیل یکنواختی چهره ی شما نیز خواهد شد...
 
سوال :
حالت موهایم فر ریز است و گاهی که دوست دارم آنها را صاف کنم احساس می کنم در نهایت پف و وزی آنها از بین نمی رود و مجبور می شوم آنها را دوباره جمع کنم برای رفع این وزی و دیده نشدن خورده موهایم چه کنم؟
 
 
پاسخ :
اینکه صاف کردن موهای فر یا وز برای شما کار دشواری شده و ترجیح می دهید به جای سشوار و صاف کردن با اتوی مو ، اکثر اوقات آنها را پشت سر گلوله کرده و جمع کنید دلیل یکنواختی چهره ی شما نیز خواهد شد، بنابراین پیشنهاد موثری که می توان برای راحت شدن کار به شما داد این است که موهای خیلی خیلی کم نمدار خود را پس از حمام با بزرگترین سایز بیگودی و با لایه های نازک محکم بپیچید و بگذارید با بیگودیها خشک خشک شوند سپس از پشت سر با توجه به اینکه بقیه ی موها هنوز در بیگودیها باقی می ماند یکی یکی موها را باز کرده و به آرامی با شانه ی گرد یا همان موپیچی که به بزرگی همان بیگودیهاست آنها را صاف کنید. پس از هر باد داغ سشوار از باد سرد آن نیز روی موها بگیرید و در پایان هم برای اینکه تارهای مو به هم نچسبند سشوار را با باد سرد لابه لای موها بگیرید.
 سعی کنید پس از اتمام کار عرق نکنید و اگر قرار است مهمانی بروید تا رسیدن به آنجا موها را با کلیبس بزرگی جمع کنید .

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:37 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

 به همین راحتی صورتتان را خودتان بند بیندازید!!

با سه روش ساده که در اینجا به شما ارائه می شود می توانید خودتان به راحتی این کار را در منزل انجام دهید...
 
 چطور صورتم را خودم بند بیندازم؟
 
شاید خیلی وقتها برای یک اصلاح ساده صورت مجبور شوید مدت زمان طولانی را در سالنهای آرایش   که البته اگر خودتان یاد بگیرید کمتر وقت شما را بگیرد اختصاص دهید، با سه روش ساده که در اینجا به شما ارائه می شود می توانید خودتان به راحتی این کار را در منزل انجام دهید...
 
چیزهایی که لازم دارید یک دوک نخ مخصوص اصلاح، مقداری الکل، پنبه ی تمیز و یک هد بند یا تل پهن جهت جمع شدن کامل موها در اطراف صورت می باشد.
 
بهتر آن است برای شروع تمرین و یادگیری ابتدا این کار را روی پاها انجام دهید.
 
روش اول: راحت ترین راه این است که 50-60 سانت از نخ اصلاح را جدا کرده و آن را با پنبه ای که به الکل آغشته شده ضد عفونی کنید و انتهای نخ را به هم گره دهید تا یک خط بسته درست شود سپس با انگشتان شصت و نشانه ی هر دودست با این نخ بسته یک مستطیل درست کنید و همچنان که انگشتان دو دست در دو عرض مستطیل قرار دارند نخ را بپیچانید به طوریکه ضربدری در وسط ایجاد شود، با این کار شما یک پروانه درست کرده اید آن را روی پوست قرار دهید و با باز و بسته شدن خود را اصلاح کنید .
شاید در ابتدای کار کمی برایتان سخت به نظر آید اما با تمرین بسیار آسان و راحت خواهد شد.
 
 
 
 
روش دوم:یک سر بند ضد عفونی شده را به پایه ی میزی که روی آن آینه تان قرار گرفته ببندید و انتهای سر دیگر نخ در دست چپ، تقریبا میانه ی این نخ کشیده شده را با دست راست که به حالت باز است و حتما در آرایشگاهها دیده اید بپیچانید تا یک مثلث دزست شود حال به آرامی آن را با کشیدن نخ دست چپ و باز و بسته شدن مثلث روی صورت بازی دهید تا موها بین پیچش نخ گیر کرده و از ریشه خارج شوند.
 
روش سوم: بنشینید و پاها را دراز کنید، یکسر نخ را به شصت پا گره زده و بقیه را در حالی که قسمت انتهایی آن در دست چپ و قسمت میانی با دست راست مثلثی شکل شده روی صورت بلغزانید تا موهای صورت آرام آرام گرفته شوند.
 
نکته :تنها کافیست روش صحیح گرفتن نخ در دستانتان را که می توانید با دقت از افرادی که این کار را انجام میدهندیاد بگیرید،سپس می توانید اینکار را با دو روش آخر انجام دهید اما توصیه ی ما یادگیری روش اول است که بسیار برای شما آسان و راحتتر خواهد بود. 
 

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:36 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

 ماسکی جهت آرامش پوست! هم خانمها هم  آقایان

حتما دقت کرده اید که درست زمانی که دچار استرس می شوید و یا آرامش فکری شما به هم می ریزد همزمان پوستتان نیز شادابی خود را از دست داده و گاهی حتی جوش هم می زند...
 
چرا زمان استرس و نگرانیها پوست نیز شادابی خود را از دست می دهد؟
 
 حتما دقت کرده اید که درست زمانی که دچار استرس می شوید و یا آرامش فکری شما به هم می ریزد همزمان پوستتان نیز شادابی خود را از دست داده و گاهی حتی جوش هم می زند.
 
فصل امتحانات و یا زمان درگیری های فکری و دل مشغولیها ممکن است از پوستتان غافل شوید و این درست زمانی است که آسیبهای جدی به پوست وارد می شود.
حتی اگر فکرتان چنان مشغول است که به خود می گویید اصلا فرصت رسیدگی به پوستم را ندارم باید بدانید که توجه به آرامش پوست می تواند در آرامش فکری و روحی شما در همان بحران ذهنی کمک کند.
 
 استفاده از یک ماسک مناسب درزمان نگرانیهای شما با خنک کردن و آبرسانی به اندازه در حفظ روحیه ی مثبت برای شما موثر خواهد بود.
ماسک پیشنهادی ما برای انواع پوستها مناسب بوده و استفاده ی هفته ای دوبار در حالت عادی نیز بسیار برای شادابی و تقویت پوست مفید است:
 
مواد لازم:
 
ماست                                      یک قاشق غذاخوری
خیار رنده شده ریز                     یک قاشق مرباخوری                    
شیر                                          یک قاشق مراخوری
سفیداب روی                             یک قاشق چایخوری
 
مواد را با هم مخلوط کرده و به آرامی روی پوست بخوابانید و ترجیحا خوابیده و چشمانتان را ببندید و با آرامش تا خشک شدن کامل آن روی پوست صبر کنید سپس با آب سرد و خنک بشویید.
 
 این ماسک نه تنها تقویت کننده ی خوبی برای پوست است بلکه تمیز کننده ی قوی نیز برای منافذ پوست آقایان است و مثل یک اسکراب عمل می کند .

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:36 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

چگونه دکلره و دکاپاژ کنیم؟

دکلره یا دکلراسیون به زبان ساده یعنی برداشتن رنگ مو؛ که مخلوطی است از پودر دکلره و اکسیدان 12 که با هم مخلوط می کنیم تا غلظت آن ...

 


دکلره یا دکلراسیون به زبان ساده یعنی برداشتن رنگ مو؛ که مخلوطی است از پودر دکلره و اکسیدان 12 که با هم مخلوط می کنیم تا غلظت آن به اندازه ماست شود و از پشت و پایین سر شروع به زدن کرده و همینطور به بالای سر رفته و زمان انتظار هم بستگی جنس و مقاومت مو دارد (معمولا 20-30 دقیقه)   که نتیجه ی آن پراکنده شدن و خارج کردن پیگمنت های طبیعی مو از ساختمان مو بوده و رنگ مو را روشن می شود. اگر بخواهیم موی طبیعی را بیشتر از چهار درجه روشن تر کنیم ابتدا باید موها را دکلره کنیم و بعد از آن رنگ انتخابی را استفاده کنیم.

* قبل از دکلوراسیون برای جلوگیری از آسیب به پوست ؛پوست اطراف صورت را چرب می کنیم.
اگر عمل دکلره بر روی موی رنگ شده انجام بگیرد به آن دکاپاژ می گویند .

 پودرهای دکلره بسیار متنوع است و مارکهای مختلفی در بازار موجود است؛که به طور کلی  پودر های دکلره ار هر مارک به دو نوع تقسیم می شود :
1-  پودر دکلره ی سفید که ضعیف تر عمل کرده و معمولا برای موهای حساس و نازک و رنگ شده استفاده می شود.
2-  پودر دکلره ی آبی که قوی تر از پودر دکلره ی سفید بوده و برای موهای طبیعی و سالم کاربرد دارد.

معمولا اگر مو مشکی طبیعی ( در کل رنگ تیره ) بود از پودر آبی و اگر رنگ طبیعی مو روشن بود از دکلره ی ضعیف استفاده می کنیم.

* هنگام دکلره به طور مداوم مدام باید مو را کنترل کنید و مقاومت مو را بسنجید؛ اگر تکه ای از مو را جدا کردید و کشیدید اگر کش آمد بلافاصله باید مو رابشویید زیرا مو دیگر مقاومت ندارد و مکث بیشتر باعث سوختگی و پوسیدگی مو می شود.

و اما پایه های دکلره :

1-      قرمز
2-      قرمز نارنجی
3-      نارنجی قرمز
4-      نارنجی

هرگاه موها به هر یک از چهار رنگ بالا برسد می گوییم مو در حد دکلره ی ضعیف رنگ باز کرده و مو دیگر بیشتر از این مقاومت نداشته است . بنا براین
رنگهای انتخابی برای این پایه ها می تواند شامل قهوه ای متوسط ( پایه ی چهار ) بلوطی ، مسی ، آکاژو ، فندقی تیره و قهوه ای صدفی باشد .

5-      نارنجی زرد
6-      زرد نارنجی
7-      زرد ( پایه ی زرد را پاستیل نیز می گویند )

به این سه پایه دکلره ی متوسط می گوید . رنگهای آکاژو ، قهوه ای روشن ، بلوند تیره ، رنگهای خاکستری پایه ی پنح و شش می تواند رنگهای انتخابی باشد.

8-      زرد روشن
9-      زرد خیلی روشن

10-11-12-  پلاتینه تا سفید می باشد .
به این دو پایه دکلره ی قوی می گویند بلوند روشن . بلوند طلایی . بلوند خاکستری و بلوند زیتونی می تواند از رنگهای انتخابی باشد.

دکلره بر روی موهای طبیعی و غیر طبیعی :
1-    اگر مو طبیعی باشد پس از دکلره از رنگ تیره به رنگ زرد خیلی روشن و تا پلاتینه تغییر می کند.
2-   اگر قسمتی از موها رنگ شده باشد و یا دریچه های مو خیلی ریز باشد ممکن است پس از دکلره رنگ مو به قرمزی یا نارنجی بزند.
3-   چنانچه مو قبلا به وسیله ی رنگهای گیاهی یا خضاب و حنا و رنگهای تیره ی شیمیایی  رنگ شده باشد ، دکلره به سختی انجام شده یعنی فقط به رنگ سبز می رساند.

برای دکلره ی کامل موی سر : مانند نحوه ی رنگ کردن مو عمل می کنیم با این تفاوت که به غیر از موهای کوتاه مانند کرنلی ، برای ساقه ی مو از اکسیدان 9% و برای ریشه ی مو از اکسیدان 6% استفاده می کنیم . بعد از عمل دکلره ی کامل رنساژ نمی کنیم بلکه مو را رنگ می کنیم. ویتامینه مو بعد از عمل دکلره هرگز فراموش نشود.

همپایه کردن چیست:
بر روی موی دکلره شده ی بلند انجام می شود . روی موی کرنلی اگر دکلره کنیم مشکلی پیش نمی آید ولی اگر مو بلند باشد دکلره بر روی موی خیلی بلند فرق دارد . موی خیلی بلند را در سه مرحله دکلره می کنیم . طول مو را به سه قسمت تقسیم می کنیم . اول تکه ی پائین بعد تکه ی بالا و بعد تکه ی بالاتر . یک تفاوت رنگ ایجاد می شود . بعد از عمل دکلره رنگی که می گذاریم باید مطابق قسمت تیره باشد .یعنی اگر دکلره به پایه ی هفت برسد از رنگ شماره ی شش استفاده می کنیم . برای دکلره ی رنگ شرابی باید حد اقل یک ساعت صبر کنیم تا مثلا به حد نارنجی زرد برسد بعد می توانیم از رنگ C4 استفاده کنیم .

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:35 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

خانم‌هایی که هورمون استروژن در بدنشان بیشتر ترشح می‌شود، از زیبایی ظاهری و سلامت پوست و موی بیشتری برخوردارند.
نتایج مطالعات دانشمندان اسکاتلندی نشان می‌دهد، میزان جذابیت چهره بانوان با مقدار هورمون استروژن بدنشان رابطه مستقیم دارد. برای انجام این مطالعه از چهره بانوان شرکت کننده در این پروژه تحقیقاتی تصویربرداری شد و در هر نوبت تصویربرداری، نمونه ادراری برای تعیین میزان هورمون استروژن بدن در اختیار محققان قرار گرفت.
هورمون استروژن هورمون جنسی زنانه است که باعث بروز صفات زنانگی در بانوان می‌شود. میزان هورمون استروژن که در بدن هر زن در دوره هفت ساله بلوغ تولید می‌شود تحت تاثیر عوامل ارثی است.
این هورمون بر رشد استخوان‌ها و شکل‌گیری بافت‌های بدن و نیز زیبایی و شادابی زنان تاثیر می‌گذارد. شاید تصور کنید به این ترتیب می‌توانید با هورمون درمانی و دریافت مقادیر بالاتر استروژن به زیبایی بیشتری دست پیدا کنید اما این محققان تاکید می‌کنند هر چند بالا بودن میزان این هورمون در بدن دختران جوان بر میزان جذابیت ظاهری آنها می‌افزاید اما این به آن معنی نیست که برای دست یافتن به زیبایی بیشتر به سراغ این هورمون بروند زیرا عوارض نامطلوب و منفی مصرف هورمون اضافی هنوز برای محققان روشن نشده است.

این خوراکی برای موهای دمیج و آسیب دیده معجزه می کند!

از آنجایی که برای درمان و بهبود هر آسیبی در بدن نوع خوراکی و طریقه ی مصرف آن برای نفوذ بهتر عمل کرده و در جهت رفع مشکل نتیجه ی بهتری خواهد داد ...
 
 
از آنجایی که برای درمان و بهبود هر آسیبی در بدن نوع خوراکی و طریقه ی مصرف آن برای نفوذ بهتر عمل کرده و در جهت رفع مشکل نتیجه ی بهتری خواهد داد برای آن دسته از خانمهایی که به هر دلیلی موهایشان دمیج و آسیب دیده شده علی الخصوص که این اتفاق در اثر رنگ کردن زیاد و یا مش و بلوند کردن مکرر موها رخ داده راهکاری بسیار مفبد و قابل توجه پیشنهاد می دهیم که قطعا تاثیر گذاری مثبت آن را بر بهبود موهای آسیب دیده ی خود خواهید دید.
 
ناگفته نماند این میوه که از دسته صیفی جات به شمار می رود علاوه بر ترمیم موهای آسیب دیده برای پوست نیز بسیار مفید بوده و دارای خاصیت ضد چروکی هم می باشد.
 
کدو حلوایی، کدویی پُر خاصیت

این گیاه خوراکی حاوی اکسید‌های قدرتمند آنتی‌هیدروکسی است که یک اسید طبیعی در میوه است و سلول‌های مرده پوست را برطرف کرده و پوست را درخشان می‌کند. همچنین حاوی ویتامین A است که به تولید سلول‌های پوستی جدید و نرم‌تر و جوان‌تر شدن این بافت کمک می‌کند.

کدو حلوایی با داشتن غنی‌ترین ریزمغذی‌ها، مجهز به سلاح‌هایی موثر برای مقابله با بیماری‌هاست.

کدو حلوایی به دلیل داشتن مقادیر بالای کاروتنوئید30 درصد از بروز تمام انواع سرطان‌ها نیز پیشگیری می‌کند.

علاوه بر این کدو حلوایی به دلیل دارا بودن مقادیر بالای بتاکاروتن که در میوه‌ها و سبزی‌های نارنجی رنگ مثل هویج و کدو به وفور یافت می‌شود، از پوست در برابر تشعشعات ماوراء بنفش محافظت می‌کند و مصرف عصاره آن به طور روزانه حتی تاثیر محافظتی کرم ضد آفتاب را افزایش می‌دهد.
 عصاره کدو حلوایی لایه محافظی روی پوست در برابر فاکتورهای محیط زیستی دیگر مثل آلودگی هوا، استرس و دود سیگار ایجاد می‌کند.

تخمه‌های کدو حلوایی به دلیل این که منابع سرشار از عنصر روی و اسیدهای چرب امگا ـ 3 هستند، مهارت و توان مغز را بالا برده و به شما کمک می‌کنند بهتر و سریع‌تر فکر کنید، ذهن شما را تیزتر کرده و در عین حال سبب تقویت تراکم استخوان‌های سالم می‌شود.

اسیدهای چرب موجود در این محصول جالیزی همچنین در از بین بردن چین و چروک‌های پوست موثر است.

کدو حلوایی علاوه بر این‌ها سرشار از ویتامین C و ویتامین B می باشد که برای رشد و بهبود موهای آسیب دیده بسیار مفید است.

همچنین کارشناسان می‌گویند: اگر به هنگام پخت و پز اندکی از روغن تخم کدو استفاده کنید، در تقویت بهداشت دهان و دندان شما و پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها بسیار موثر است.
 
به جز کدوحلوایی برای برطرف شدن دمیج و آسیب موها خوردن روغن کنجد و روغن ماهی، انجیر، سبزیهای با برگهای تیره، گردو و خرما نیز توصیه می شود که افرادی که موهایشان دچار موخوره و خشکی بیش از حد شده می توانند با روغن ماهی و کنجد نوک موهایشان را چرب کنند و یا فبل از حمام برای تقویت ریشه ی آنها با این روغنها سر را ماساژ دهند.
 

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:34 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

لک صـورت یا ملاسـما یک عـارضه پوستی شـایع  بخصوص در دختران و خانمهای  جوان میباشد این عارضه  بصورت لکه های  قهـوه ای تا خـاکستری تیره بر روی گونه ها ؛ پیشانی و چانه دیده میشود. شـایعـترین  سنین بروز آن 20 تا 30  سالگی است و در خانمها بیشتر از آقـایان میباشد.
عـلت های زیادی در ایجـاد آن نقـش دارند ولی ثابت ترین علـت را اشعـه ماورابنفش خورشید میدانند . یعنی همیشه این علت باضافه علل دیگر را در ایجاد لک سهیم میدانند.
علل دیگر:
1) مصرف  دارو بویژه داروهای  هورمونی  و بخصوص  داروهای  پیشگیری از حاملگی  ( بصورت  قرص ؛ تزریقی  ویا  کاشتنی ).... داروهای دیگر نیز در بروز آن نقش دارند ، از جمله داروهای اعصاب.
2) تغییـرات هورمونی در بـدن از جـمله کـیستهای متعـدد تخمــدان ( pco ) و یا بیماری غــده فوق کلیوی.
با پیشگیری از تابش اشعه خورشید بطور مستقیم بر روی صورت از ایجاد لک تا حد زیادی میتوان  جـلوگـیری  کرد. مصرف  کرمهای  ضد آفتاب  بطور منظم با عیار بالاتر از 20 به فواصل هر 3 ساعت  و همچـنین  اجـتناب ار تابش  نور خـورشـید بطـور مسـتقـیم  بر روی صورت در افراد مستعـد از ایجـاد لک میتوان  پیشگیری  نمود.  برای از بین  بردن  لک با تجویز پزشک  متخصص از کرمهای حــاوی هـیدروکـینون با در صد های  گـوناگـون ( نباید بیشتر از6 تا 7 درصد باشد )  میتوان اسـتفاده نمود.
روشـهای  دیگـر در درمان  لک  صورت : لایه برداری ( peeling ) ؛ سایش پوست  بوسیله میکانیکـی  ( dermabresion & salabresion )   و لـیزر میباشـد کـه بسـته به پوسـت افـراد انتخـاب میشود .  افـراد با رنگ چـشــم روشـن  و مـوهـای روشــن مـقـــدار رنگـدانـه پـوسـتی کـمتری  نسـبت به پوسـتهای  تیره دارند و به همین دلیل نور آفتاب بیشتر در پوست این افراد نفوذ دارد و چون یکی از اثرات نور آفتاب ایجاد لک صورت و همچنین کــک و مک میباشـد برای پیشگیری و درمان این افراد نیاز مبرم به ضد آفتاب دارند.

یکی از درمانهای لک صـورت همچـنان که قـبلاُ نیز گفته شد استفاده از پیـلینگ میباشد. ولی این روش مناسب همه افراد نمی باشد . چـون افراد با رنگ پوست تیره اصلاْ مناسـب پیلینگ نمیباشند.  چــون یکی از عـوارض پیلـینگ خـود لک میباشـد و شانـس ایجـاد لک در افراد با پوست تیره خیلی بالا است .
 درمان دیگر لک صورت لیزر درمانی میباشد .
 هیچکدام از روشهای درمانی لک صورت دائمی نیست و در یک جلسه نیز انجام نمیگیرد و نیاز به تجـدید درمان دارد و ادامه درمان دارد ، زیرا استـعداد افراد برای ایجاد لک که با این روشــهای درمانــی برطرف نمیگردد . مصرف ضد آفتاب در افراد مستعد یک نیاز حیاتی در درمان و پیشگیری از لک میباشد .

+ نوشته شده در  دوشنبه یکم مهر 1387ساعت 3:39  توسط هنگامه   |  < type="text/java"> 2 نظر

آرایش موفق آرایشی است که زیبایی های خاص صورت شما را حفظ کرده و شما را زیباتر کند و در عین حال خودش به چشم نیاید

به خاطر داشته باشید که رنگ پوست مانند پرده ای در زیر آرایش شما قرار میگیرد و در واقع زمینه یک آرایش درخشان و خوشایند را فراهم می آورد

 

قبل از آرایش چهره

کار را با نگاه دقیق به صورت بدون آرایش خود در زیر نور روز شروع کنید

به نقاط تیره پوست توجه کنید زیرا آنها را باید روشن تر کنید در ضمن به دنبال یافتن معایب کوچک چهره باشید تا بر طرفشان کنید--گوشه داخلی چشم  شیارهای کناره بینی گودی چانه قرمزی ها و علایم خستگی

روش کردن

ابتدا به کمک یک قلم موی آغشته به کرم پودر به تمام نقاطی که در سایه و تاریکی واقع شده اند کرم پودر میزنیم تا رنگشان روشن تر شود

سپس باضربه های آرام نوک انگشتان کرم پودر را روی پوست محو می کنیم

حالا برای برطرف کردن نشانه های خستگی اصلاح کننده های رنگ چهره با رنگ روشن تر را بکار ببرید

از رنگ تیره تر برای پوشاندن معایب کوچک پوست استفاده کنید

یک دست کردن

محو کردن رنگ چهره با استفاده از پوششی سبک و درخشان به آسانی امکان پذیر است

ساختن طرح چهره

برای ساختن و ترکیب بخشیدن به اجزاصورت باید از رژ گونه ها  استفاده کنید ابتدا رنگ تیره تر را از شقیقه ها به طرف بینی تا پایین گونه ها بزنید سپس رنگ روشن تر را به بالای گونه ها بزنید تا چهره ای زیبا بدست آید

+ نوشته شده در  دوشنبه یکم مهر 1387ساعت 3:37  توسط هنگامه   |  < type="text/java"> یک نظر

چرا لیزر در درمان موهای زائد موثر است؟

روشهای قبلی در از بین بردن موهای زائد از جمله : تراشیدن - بند انداختن - موم و استفاده از کرمهای موبر یک اثر موقتی دارند و با گذشت زمان دوباره موها رشد میکنند. تا بحال روشی که موها را بطور دائم از بین میبرد الکترولیز بود که نیاز به مهارت زیاد فرد الکترولیز کننده دارد و معمولاْ همراه با درد شدید و زمان طولانی است.م

با روش لیزر از یک نور با یک طول موج مشخصی که توسط ملانین داخل مو جذب میشود استفاده میگردد  نور در محل هدف به انرژی تبدیل شده و فولیکول و پیاز مو را از بین میبرد بدون اینکه به پوست اطراف صدمه ای برساند - صدمه ای که معمولاْ توسط الکترولیز بوجود می آمد.م

چرا درمان با لیزر بی خطر است؟

در طول درمان با لیزر پوست توسط یک سیستم خنک کننده محافظت میشود. این نوع لیزر حاوی یک سرما ساز است که توسط اسپری به سطح پوست پاشیده میشود و سطح پوست خنک شده و ازصدمات حرارتی لیزر در امان میماند و بیمار نیز احساس ناراحتی کمتری دارد.م

 چه کسی کاندید خوب برای درمان با لیزر است؟

چون انرژی نور توسط رنگدانه پوستی بنام ملانین جذب میشود افرادی که دارای موهای تیره و خشن و دارای پوستی روشن هستند بهترین انتخاب میباشند. افرادی که پوست تیره دارند چون ملانین پوستی در جذب انرژی نور لیزر با ملانین مو رقابت میکند در نتیجه انرزی رسیده به مو کمتر از حد معمول است و اثر لیزر نیز به مراتب کمتر است و در این افراد احتمال صدمه پوستی توسط لیزر بالا است . تا کنون افرادی پوست تیره داشتند جهت لیزر مورد توجه قرار نمیگرفتند ولی با این دستگاه لیزر با سیستم خنک کنندگی و پالس زمانی طولانی جهت خنک شدن پوست این امکان بوجود آمده که این افراد نیز از درمان با لیزر سود ببرند.م

افراد با پوست و موی روشن ( قهوای - سفید و قرمز ) چون ملانین در مو وجود ندارد یا اندک است هیچ کاندید مناسبی جهت درمان با لیزر نیستند . در این افراد بهتر است با الکترولیز موها را از بین برد و در افرادی که دارای مقداری ملانین در مو هستند با یک روش مخلوط ( لیزر و الکترولیز ) میتوان استفاده کرد.م

چون باید مو در فولیکول مو قرار گیرد تا درمان با موفقیت صورت گیرد حداقل زمان مورد نیاز بعد از موم انداختن و بند انداختن یک ماه است و بین درمانهای لیزر نباید از موم و بند استفاده کرد و در فواصل لیزر باید از تراشیدن و یا قیچی کردن استفاده کرد . در موقع لیزر نباید موها بلند باشند و باید قبل از لیزر آنها را تراشید .م  

آیا لیزر در درمان موهای زائد عوارض جانبی ندارد؟

در افرادی که حساس هستند بهتر است  قبل از لیزر از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کرد. در موقع درمان با لیزر سوزش مختصری دیده میشود که با گذاشتن یخ از بین میرود.  بعد از لیزر مختصری قرمزی و تورم دیده میشود که در عرض چند ساعت از بین میرود. گاهگاهی تشکیل کراست و تغییرات پیگمانه بطور موقتی دیده میشود که در طی یک هفته تا یک ماه از بین میرود . ندرتاْ تاول و عفونت و اسکار بوجود می‌آید که نتیجه بکار گیری از انرژی بالا است . افراد با پوست تیره شانس بیشتری در ایجاد عوارض جانبی دارند. در این افراد بهتر است اول تست انجام گیرد.م

کدام قسمت از بدن میتواند مورد لیزر قرار گیرد؟

تمام موهای بدن خانمها و آقایان را میتوان با لیزر از بین برد که شامل موهای : پشت - ساق پا - زیر بغل - کشاله ران و ناحیه تناسلی - ساعد دست - بینی - گوش و صورت میباشد. موهای صورت - زیر بغل و کشاله ران در عرض ده دقیقه و موهای پشت - ساق پا و نواحی وسیع در عرض یک ساعت کاملاْ از بین میروند. حدود سه تا شش درمان با فواصل شش تا هشت هفته برای از بین رفتن کامل موهای هر ناحیه نیاز است . تعداد درمانها به مقدار فعال بودن فولیکولها مو و دیگر عوامل بستگی دارد و در افراد مختلف متفاوت است .


نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:34 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

 بدون مراجعه به پزشک ریزش مویتان را برطرف کنید!!

اگر شما شامپویی استفاده کردید و به موهای تان دست زدید و دیدید که خشک شده است، طبیعتا ریزش مو پیدا خواهید کرد...
 
 آیا می توان بدون مراجعه به پزشک ریزش مو را برطرف کرد؟
 
معمولاً شخصی می تواند بدون مراجعه به پزشک از ریزش مو جلوگیری کند که اصول زیر را رعایت کند:
 
اول:  داشتن تغذیه ی مناسب
دوم:  مصرف مکمل های غذایی در صورت نیاز
سوم:  استفاده از شامپوهای مناسب و استاندارد و یکنواخت
چهارم:  عدم استفاده ی زیاد و بی جا از سشوار، ژل و اتوی مو 
پنجم:   عدم مصرف سیگار می تواند در این خصوص کاملاً موثر باشد و کمک ما در درمان های بعدی باشد.

آیا روش هایی برای جلوگیری از ریزش وجود ندارد که اساساً قبل از مرحله ی درمان بتوان جلوی این عوارض را گرفت؟
 
 یک قسمت عمده ی ریزش مو، ریزش موی مردانه است که در واقع پیشگیری خاصی برای آن مطرح نیست. یعنی شما نمی توانید برای آن کاری بکنید. فقط یک سری علائم تشدید کننده دارد مثل تغذیه ی نامناسب، مصرف سیگار، استفاده از شامپوهای نامناسب و عواملی که باعث افزایش خارش سر می شود.
 
آیا ریزش مو به شامپو نیز بستگی دارد؟
 ریزش مو خیلی وابسته به شامپو نیست. اگر شامپو بخواهد باعث ریزش مو شود، در حقیقت قبل از آن موخوره و خشکی مو باعث ریزش مو شده است. اگر شما شامپویی استفاده کردید و به موهای تان دست زدید و دیدید که خشک شده است، طبیعتا ریزش مو پیدا خواهید کرد. 
اصلی ترین کاری که شامپو برای ما انجام می دهد، شویندگی است. پس تاثیر مناسب شامپو این است که چربی ، گرد و غبار و پوسته های سر را به خوبی بشوید و موها را تمیز کند. 
 

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:32 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

با این کار سفید شدن موهایتان را به تاخیر بیندازید!!

تجربه نشان داده بیشترین کسانی که موهایشان دیرتر سفید شده و یا به نوعی به نسبت سنشان کمتر سفیدی دارند افرادی هستند که از این ماده ی گیاهی برای تقویت موهایشان استفاده کرده اند...

 

 
شاید در اطراف شما افرادی باشند که با اینکه سن و سالی هم از آنها گذشته اما موهایشان همچنان رنگ طبیعی خود را حفظ کرده باشد.
 
جدای از عوامل ارثی که بیشترین تاثیر را دارد تجربه نشان داده اکثر افرادی که چند ماهی یکبار موهایشان را با حنا تقویت می کنند جزو افرادی هستند که خیلی دیر و یا اصلا موهایشان سفید نمی شود و این نشان می دهد که حنا به جز خاصیت دارویی و تقویتی که برای پوست و مو دارد باعث می شود ریشه ی مو تقویت شده و رنگدانه های ریشه تقویت شوند.
 
اگر از رنگ دادن حنا خوشتان نمی آیدبه خصوص برای آقایان، می توانید از حنای بیرنگ استفاده کنید و یا پودر گل ختمی را به حنایتان اضافه کنید که دیگر حنایتان رنگ ندهد که با این کار از خواص خود ختمی نیز بهره خواهید برد.
 
نکته:
1- از رسیدن گرد وخاک و دود به موهایتان جلوگیری کنید که دشمن مو هستند.
2- برای تقویت و پر پشتی موها می توانید از شلتوک یا همان سبوس برنج که گیاه ارزان قیمتی است و در هر عطاری یافت می شود استفاده کنید آنرا مانند چای دم کرده و مصرف کنید.
 

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:32 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

اگر بینی باریک و بلندی دارید اینطور آرایش کنید!!

میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم. اگر در این کار دقت نکنیم، این لکه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود بلکه...

با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن و یا پودر میتوانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان بپوشانیم. 
 
 میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم.  اگر در این کار دقت نکنیم، این لکه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از کرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تکرار بهتر میشود چون تکرار این آرایش باعث میشودکه متوجه شویم که چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد کامل نشان دهیم.
 
در اینجا برای دوست عزیزی که می خواهد بینی باریک و بلند خود را با آرایش زیباتر کند راهکاری ساده و در نوع خود کمی حرفه ای ارائه خواهیم داد :
 
اولین قدم همانطور که در سوال داغ قبلی مطرح شد تهیه ی دو رنگ تیره و روشن نزدیک به پوست برای سایه روشن کردن و پوشاندن معایب است. سپس بعد از اینکه با ضد آفتاب و روی آن هم کمی کرم پودر همیشگی خود پوستتان را یکدست و صاف کردید و روی تمام جوشها و لکه ها را خوب پوشاندید نوک بینی را تیره تر از بقیه ی نقاط کرده و قسمتهای دیگر آن را کمی روشنتر کنید البته نه آنچنان که مرزی مشخص از نوک تا بالای بینی بیفتد بلکه با گذاشتن و برداشتن پد یا همان ابر و برس مخصوص  مرز و فاصله ها را از بین ببرید .

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:31 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

آرایش ترمیمی مخصوص حلقه ی سیاه دور چشم !!

با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن میتوان ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان پوشاند در اینجا نیز برای ترمیم حلقه های سیاه و پف دور چشم ...
   

با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن و یا پودر میتوانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان بپوشانیم.  میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم.  اگر در این کار دقت نکنیم، این لکه های تیره وروشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از کرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تکرار بهتر میشود چون تکرار این آرایش باعث میشود که متوجه شویم که چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد کامل نشان دهیم.

حلقه سیاه دور چشم را  نیز میتوان با استفاده از کرم پودر ترمیمی پوشاند. البته دلایل زیادی برای افتادن حلقه سیاه دور چشم و گود رفتن و پف کردن پلکها وجود دارد، مثل کم خوابی، غذای نامناسب، مصرف مشروبات الکلی، ناراحتی های کلیوی و... که در اینصورت باید ابتدا در  رفع مشکل اصلی بکوشیم و سپس از آرایش کمک بگیریم.

به هر حال، یادتان باشد در آرایش ترمیمی و تکمیلی حلقه های دور چشم پلکها و اطراف چشم را زمانی که تیره و گود رفته هستند روشنتر میکنیم و در حالتی که پف کرده اند برای پوشاندن این پف ، ابتدا روی آن را با پودر تیره تر و اطراف آن را با پودر روشن میپوشانیم و به دقت پودر را پخش می کنیم تا مرزی ایجاد نشود.

نوشته شده در پنج شنبه 90/6/17ساعت 12:31 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ