سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

انرژی نهفته در درون سنگها
براساس شواهد تاریخی از هزاران سال قبل،در میان ملل کهن جهان نظیر : ایران ، چین ، هند و ... همواره سنگهای قیمتی و نیمهقیمتی برای مقاصد گوناگونی نظیر درمان،محافظت از افراد در برابر بلایا و حوادث طبیعی،خنثی کردن نیروهای منفی و تأثیرات نامطلوب محیطی،حرز موفقیت و پیروزی در قرنهای متمادی در کتابهای خود،ضمن معرفی هریک از این سنگها و بیان مشخصات و ویژگی آنها به خواص و فواید هریک از آنها اشاره کرده اند.فرستادگان الهی نیز که علومشان از وحی الهی سرچشمه گرفته و از اسرار و رموز عالم خبر دارند،توجه خاصی بدین موضوع داشته و ضمن استفاده از سنگها برای خود،به دیگران نیز استفاده از آنها را سفارش میکردند و خواص و فواید زیادی از آنها بیان کرده اند.

کوششها و تحقیقات فراوان حدیثی درباره سنگها،نشان میدهد که پیشوایان دین جز هفت سنگ (عقیق،فیروزه،یاقوت،زمرد،جزع یمانی،درّ نجف و حدید صینی) نامی از دیگر سنگها و خواص آنها ذکر نکرده اند.هرچند اگر از آنها دربار? دیگر سنگها سؤال میشد،پیرامون فواید و آثار آنها سخن میگفتند.

از آنرو چنان که گفته شد چون سنگهایی وجود دارند که در کتب حدیثی نامی از آنها برده نشده،ولی خواص و منافع بسیاری به ویژه در زمینه درمان امراض جسمی و روحی دارند،لذا ابتدا خواص و آثار گونه های مختلف سنگها را از نظر دانشمندان و متخصصان سنگ درمانی بیان کرده و سپسبه بیان فواید و تأثیرات سنگهایی که در احادیث اشاره شده میپردازیم.

البته شاید بعضی از این خواصی که دانشمندان ذکر کرده اند صحیح و یا کامل نباشد،یا در پی عواملی همچون کاربرد نادرست آن،برای شخصی خاص،بی اثر دیده شوند،اما نمیتوان گفت که هم? خواص ذکر شده بی اساس است و آنها را انکار نمود،چراکه انکار کردن ما اثری در بود یا نبود خواص و آثار این سنگها ندارد بلکه تنها،از استفاده آنها باز میمانیم و حال آنکه هدف،استفاده مطلوب از هرچیز است.

نکته آخر و بسیار مهم آنکه خواصی که برای سنگها گفته شده،مانند علوم دیگری همچون طب،یک علم است و باور و غرق شدن در آن به گونه ای که سبب شود زندگی انسان تحت الشعاع آن قرار گیرد،صحیح نیست.


نوشته شده در شنبه 91/12/12ساعت 1:4 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ