سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

 

پنکک دو کاره گریم مروان خیر

پنکک دو کاره گریم مروان خیر

توضیح فارسی : این پن کیک رطوبت پوست شما را حفظ کرده و با توجه به فرمولاسیون خاصی که دارد طراوت بخش انواع پوست اعم از خشک و چرب می باشد. پن کیک مروان خیر حس لطافت و نرمی را به پوست می بخشد و از پوست شما در برابر عوامل خارجی محافظت می کند همچنین برای کلیه شرایط آب و هوایی نیز مناسب است. این محصول ویژه با ماندگاری بالا و پوشش دهی عالی خود تمامی لک ها ، تیرگی و روشنی های صورت را پوشش داده و بدلیل وجود تالک در آن در مقابل تعریق نیز مقاوم می باشد.
از این پن کیک بعنوان کرم پودر نیز می توان استفاده کرد، بدین منظور قبل از استفاده از پن کیک پوست را مرطوب کرده و سپسس پن کیک را بروی پوست می زنیم . با استفاده از این روش محصول بصورت کرم پودر عمل کرده و جلوه خاصی به چهره شما می بخشد.
این پن کیک بدلیل ترکیبات خاصی که دارد به هیچ عنوان باعث بسته شدن منافذ پوست نشده و هیچ گونه حساسیت و عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند. همچنین با توجه به مواد معدنی موجود در آن باعث محافظت از پوست در مقابل اشعه مضر آفتاب نیز می شود.
از جمله مزایای این پن کیک آن است که بدون احتیاج به زیرساز به تنهایی ظاهری یکنواخت و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد. پنکک مروان خیر در 18 رنگ متفاوت عرضه می شود.

 

قیمت ها:

قیمت مصرف کننده  50,000 ریال

 

 


نوشته شده در سه شنبه 90/9/22ساعت 6:27 عصر توسط sareban نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ