سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

جن زدگی

چنانچه در قرآن نیز بیان شده است "جن ها" موجوداتی شبیه انسانها هستند که دیده نمی شوند اما آنها انسانها را می بینند. آنها زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی دارند، تشکیل خانواده می دهند، زندگیشان در این دنیا مثل انسان با تولد شروع و با مرگ پایان می یابد، بر روی همین زمین زندگی می کنند و انسانها آنها را نمی بینند و آنها را احساس نمی کنند.

جن ها به طور معمول و عادی در زندگی انسانها هیچ نوع دخالت و تصرفی نمی کنند، ولی در بعضی از حالات عده ایی از جن ها در زندگی گروهی از انسانها دخالت می کنند که این نوع تاثیر و دخالت دارای انواعی می باشد که در ادامه انواع، اسباب و نشانه های انسان جن زده را بیان می کنیم و نیاز به ذکر است که جن زدگی با سحر و جادو تفاوت دارد.

نشانه های انسان جن زده

1ـ  تشنج و صرع

شخصی که توسط جن مورد حمله و ضرر قرار می گیرد، نشانه هایی در او ظاهر می شود که بیشتر اوقات به صورت تشنج یا همان صرع بروز می کند و شخص جن زده گاه و بیگاه دچار تشنج غیر معمول می شود و یا شخص یکباره و بدون سوابق پزشکی دچار تشنج شدید می شود و صرع در او به صورت کامل مشاهده می شود و مهم ترین نکته در این زمینه این است که این نوع تشنج و صرع هیچ نوع تفسیر پزشکی ندارد و پزشک علت این امر را نمی داند.

2ـ دیوانگی و جنون

ممکن است شخص جن زده به طور کلی عقل و هوش خود را یکباره از دست بدهد و به قول معروف دیوانه و یا مجنون نامیده می شود که این امر ممکن است از تاثیرات جن باشد.

3ـ مشاهده امور عجیب و غریب در منزل

هم چنین ممکن است جن به دلایل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوری که شخص سر و صدای غیرمتعارفی در خانه بشنود و یا وسایل خانه به طور غریبی جا به جا شود و یا سنگ و اشیاء دیگری پرتاب شوند و اموری از این قبیل می توانند نشانه ی حضور جن باشند.

4ـ بیماری های جسمی

جن ممکن است بیماری های جسمی مانند درد شدید در بعضی از اعضای بدن و اختلالاتی مثل کوری و کر و لالی و ... ایجاد کند. پدید آمدن ناگهانی و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشکی مهم ترین نکته در این مشکلات است.

5ـ  مشکلات های روحی روانی

جن ممکن است موجبات مشکلات روحی همچون افسردگی شدید و رغبت به تنهایی و انزوا و عصبانی بودن را در شخص ایجاد کند.

6ـ داشتن علاقه و ارتباط  شدید با دستشویی

یکی از نشانه های جانبی در کنار نشانه های فوق این است که شخص جن زده بعد از اینکه به یکی یا بعضی از نشانه های بالا دچار شد، نشانه ی جانبی دیگری در او ظهور می کند و آن اینکه هنگام دستشویی رفتن مدت زیادی آنجا می ماند و یا بسیاری از اوقات در نزدیکی دستشویی می نشیند.

7- نشانه های سحر

جن می تواند مشکلاتی که توسط سحر به وجود می آید را در انسان ایجاد کند لذا همه نشانه ها سحر می تواند علامت جن زدگی نیز باشد.

علل دخالت جن در زندگی انسان ها

جن ها به یکی از دلایل زیر در زندگی انسان ها دخالت می کنند و اسباب مشکلات را فراهم می کنند:

1ـ  انتقام

چنانکه گفتیم انسان ها، جن ها را نمی بینند، اما آنها ما را می بینند و به همین خاطر ممکن است انسانها ناخواسته به بعضی از جن ها یا اعضای خانواده آنها آسیبی وارد کنند، مثلا پا روی آنها بگذارند و یا ... که در این صورت جن به خاطر انتقام در زندگی این شخص دخالت می کند و اسباب مشکلات را فراهم می کند.

2ـ عشق و عاشق شدن

 جن ها هم مانند انسان ها متشکل از دو جنس نر و ماده هستند که به همین علت ممکن است جن عاشق انسانی شود و وارد بدن وی شود که در پی ورود جن به بدن انسان مشکلاتی پدید می آید.

3ـ  شرارت جن

جن ها همچون انسان ها دارای ادیان و عقاید مختلفی هستند و ممکن است مسلمان، مسیحی، یهودی و یا ... باشند و طبعا بعضی از آنها بد و بعضی خوب هستند. جن های شرور و بد ممکن است بدون هیچ دلیلی وارد زندگی انسان ها شده و زندگی آنها را مختل کرده و مشکلات متفاوتی را بوجود بیاورند.

درمان جن زدگی

امروزه بسیاری از روش های درمان جن زدگی غیرشرعی می باشند و این در حالی است که روش های شرعی و قوی تری وجود دارد که همنوا با آیات قرآنی و اذکار نبوی و احادیث رسول الله صلی الله علیه و سلم می باشد.

ما در این وبلاگ سعی می کنیم با جن زدگان در دو مرحله همراه و مشاور آنان باشیم:

مرحله اول: تشخیص بیماری

وجود نشانه های فوق همیشه دلالت بر جن زده بودن ندارد، بلکه با روش های خاصی می بایست به این یقین رسید که شخص جن زده است یا نه؟

به همین خاطر این سایت در این مرحله با کسانی که این نشانه ها دارند همراه خواهد بود.

مرحله دوم: درمان

پس از اینکه جن زده بودن شخص قطعی و یقینی شود مرحله درمان شروع می شود. ما در این مرحله نیز همراه شما خواهیم بود و فراموش نکنیم که شفا دهنده فقط خداوند است و نگاهمان باید به سوی خدا باشد و در مسیر درمان از وسایل مشروع و حلال استفاده کنیم.

*************

حال با مطالعه مطالب فوق ممکن است که احساس کنید خود شما یا یکی از نزدیکانتان و دوستانتان احتمالا دچار سحر یا جن زدگی شده اید یا بعضی از نشانه های آن را احساس می کنید در این صورت توصیه های زیر را به شما یادآوری می کنیم :

1-   همه چیز در دست خداوند هست و فقط اوست که می تواند هر مشکلی را آسان کند لذا بر او توکل کنید و او را بخوانید تا شما را کمک کند.

2-   در مسیر درمان فقط از روش هایی استفاده کنید که مشکل شرعی نداشته باشد و فقط به کسانی رجوع کنید که مورد اطمینان باشند، فراموش نکنید که بسیاری با روش های شیطانی می توانند این مشکلات را حل کنند ولی چون روش های آنها غیر شرعی هست رجوع و درمان از طریق آنها  اشکال شرعی دارد.

3-   به محض اینکه بعضی از این نشانه ها را مشاهده کردید دلیل بر سحر یا جن زدگی نیست بلکه این مشکلات و علامت ها می تواند دلایل دیگری داشته باشد لذا پس از مشاهده علامت ها باید توسط متخصص به این نتیجه رسید که شما دچار سحر یا جن شده اید یا نه ؟

سنگ های مناسب برای متولدین هر ماه
فروردین(حمل-بره-ارایز): سنگ های قرمز
علامت مشخصه متولدین این ماه فعالیت است که در سطح فیزیکی بصورت ابتکار، جاه طلبی و خلاقیت بروز می کند و در سطح معنوی و روحانی به صورت پیش کسوت بودن و به خاطر دنیای بهتری برای انسانیت خود را به مخاطره انداختن ، جلوه می نماید . افراد این سیاره می توانند کل مجموعه از قرمز تا بالاترین فرم آن سفید را که به مفهوم از پست ترین تا والاترین است را ارائه دهند .
اردیبهشت (ثور-گاو نر – تورس) : سنگ های زرد و صورتی علامت مشخصه متولدین این ماه عشق و عقل می باشد . کار واقعی عقل روشن کردن ذهن از طریق قدرت عشق می باشد . انسان های ان سیاره هماهنگی نزدیکی با محصولات زمینی دارند . این انسان ها نیازمند تغییر شکل دادن عشق فردی ، به خدمت غیر خودخواهانه هستند . پشتکار و ثبات قدم ، ذاتی انسانهای :توروئی" است که از لحاظ روحانی بیدار گشته اند و این خصوصیات موجب تمایل آن ها برای تغییر دادن میل تملک ، به میل سهیم شدن با انسان ها خواهد شد .
صلح و آرامش ،فراوانی و زیبایی از علایم روحی بارز افراد روشن بین شده متولدین "تور" می باشد .
خرداد(جوزا- دو پیکر – جمینای) : سنگ های بنفش
خرداد (جمینای) علامت دوئیت است . این علامت بیانگر زندگی و مرگ ، شادی و غم ، سلامتی و بیماری ، فقر و فراوانی می باشد .
با حفظ و تغییر شکل دادن "آتش اهریمنی" موجود در بدن بر قانون تغییر و مرگ غلبه می شود . این تحلیلی روحانی از این علامت است .
تیر (سرطان – خرچنگ – کنسر) : سنگ های سبز
سرطان دروازه زندگی است . در آب های مرموز ، بذرهای حیات به وجود می آیند . رنگ سبز رنگ این سیاره و رنگ طبیعت است . در عرصه روحانیت ، زندگی و عشق کلمات مترادفی هستند . بنابراین تولد های نو ، در همه زمینه های شکوفایی از طریق قدرت معجزه گر عشق ، پیام و تحلیل این علامت می باشد .
مرداد ( اسد – شیر – لییو) : سنگ های طلایی یا نارنجی
عشق از طریق خورشید به طرف کره زمین سرازیر می شود . اشعه خورشید طلایی است . طلایی راه دیگری برای بیان اشعه نارنجی می باشد . زیرا رنگ نارنجی مخلوطی است از اشعه زرد (عقل و درایت ) و اشعه قرمز(فعالیت) .
شیر بیانگر فعالیتی است که از عقل سرچشمه می گیرد . قلب که توسط شیر اداره می شود مرکز خورشید تابناکی است برای یک زندگی تابناک . الوهیت و تواضع کلید های مدیتیشن، برای متولدین این ماه می باشد تکلیف و وظیفه اساسی کشتن شیر منیت و نفس است و این کاری است بس طولانی و صعب و مشکل که کشمکشها و جدال های فراوانی را به همراه دارد و در نهایت فرد را به این درک می رساند که مفهوم عشق ، ارضای قانون زندگی می باشد ضرورت این اصل تفاهم بین ملیت ها و انسانها از طریق عشق می باشد .
شهریور ( سنبله – خوشه – ویرگو) علامت این ماه تغییر منطق به عقل می باشد . دانش و درک عقل را به وجود می آورند . منطق به تنهایی با خارج سر و کار دارد و در حالیکه سر و کار عقل با قلب درونی است . به کمک منطق تنها نمی توان به مرحله روشن بینی رسید . برای این منظور می بایستی که فرد عاقل شود .
مهر (میزان – ترازو – برج – لیبرا ) : سنگ های زرد علامت این ماه در رابطه با هوا و در رابطه با ذهن می باشد . میزان ( ترازو) نشانگر نقطه عطف بزرگی در طبیعت است ، نشانگر اعتدال شب و روز در پاییز است . این علامت نشانگر امتحانی است که همه باید بگذرانیم ، ترازویی که اعمال سال را باید با آن وزن کنیم . این علامت نشانگر غلبه خود کوچک (خود پست تر – ایگو) که ما را از انسان ها جدا می سازد و عشق بی شائبه و خالصی که ما را به سوی وحدت راهنما خواهد شد می باشد .
آبان (عقرب – کزدم – اسکورپیو) : سنگ های فرمز و قرمز پر رنگ و شفاف
علامت عقرب یکی از مقتدرترین علایم است . قدرت عقرب دارای دو جنبه می باشد که از کم عمق ترین به سوی مرتفع ترین حرکت می نماید . عقرب که روی زمین می خزد و عقاب که در آسمان ها تا نزدیکی های خورشید پرواز می کند هر دو نشانگر این علایم می باشند .
تغییر ، کلید این علامت است . زیرا تصفیه طبیعت حیوانی و بالا کشیدن نیروها به سطح بالاتر آگاهی ، بیانگر وظیفه عقرب می باشد . با حکمفرمایی بر طبیعت پست تر خویش ، نیروی زیادی را کسب خواهیم کرد .
آذر ( قوس – کمان – ساژیتاریوس ) : سنگ های آبی تیره
علامت این ماه تلاش بخش حیوانی انسان برای دستیابی به سوی قدرت خدایی است . زیرا " ساژیتاریوس" (قوس) نشانگر افکار عالی و آرزوهای بکر می باشد .
قوس(کمان) بیانگر عدد 9 در شروع است . ذهن روحانی شده ، بالاترین علامت متولدین این ماه می باشد .
دی ( جدی – بزغاله – کاپری کورن) : سنگ های سیاه و سفید
علامت این ماه نشانگر آمیختن تیره ترین شب اسرار آمیز و با شکو ترین روز درخشان می باشد . " کاپری کورن" نشانگر عبور از پل تاریکی است . قبل از اینکه فرد بتواند به انوار سفید و با شکوه دست یابد ، پیروزی بر دیو نفس هدف نهایی است .
بهمن ( دلو – سطل آب – آکوآریوس ) : سنگ های آبی روشن
متولدین این ماه به سوی حقایق جدید و کشف نشده ای راهنمایی می شوند . این افراد دارای فدرت های ارتباط با دیگران و کار دسته جمعی هستند . ایده آن ها یکی برای همه و همه برای یکی می باشد .
اسفند ( هوت – ماهی – پایسیس ) : سنگ های آبی روشن و نیلی
این علامت بیانگر جدال روح برای نجات بشریت از دیو طمع می باشد .
متولدین این ماه ، کوشش زیادی برای عشق ورزیدن و خدمت غیر خودخواهانه دارند که این دو تنها راه های پیروزی هستند

عملیات تسخیر همزاد
کسانیکه نباید به عمل تسخیر همزاد دست بزنند.
1.   زنان باردار
2.   اشخاص بیمار وکسانیکه بیماری دماغی داشته ودارای اعصاب ضعیفی می باشند.
3.   شخصیکه دست و پاهایش درد وناراحتی داشته باشد
4.   کسانیکه سابقة سکته یا صرع دارند وبهبودی کامل نیافته باشند.
5.   اشخاص مبتلا به بواسیر
6.   مبتلایان به بیماری چشمی
7.   اشخاصی که نمیتوانند جلوی هوی وهوس ولذات وشهوات را بگیرند.
خطرات همزاد
باید طبیعت اورا شناخته وبر طبق آن از او در خواست کاری بکنبد.
بادر نظر داشته باشید که طبق قرار دادی که با همزاد میگذارید به او فرمان داده وطلب چیزی نمائید.
از او در خواست کار ناشایست نکنید.او سعی میکند شمارا از انجام کار منع کند.که در صورت انجام کار ناشایست همزاد به شما ضرر زده واین ضررقابل جبران نخواهد بود.نباید همزاد را مجبور به بیان اسرار نمود .باید با او طرح دوستی بریزید در این صورت او هر چیزی را برایتان فراهم مینماید.
کارهای همزاد
1.   هر کاری هر چقدر سخت و مشکل هم باشد و به نظر غیر ممکن باشد.

اعمالی که در دوران چله باید رعایت کرد.
1.   عدم نزدیکی باهمسر
2.   عدم صحبت و معاشرت با دیگران
3.   عدم مصرف حیوانی وخوراکی های بودار وباد دار
4.   استفاده از غذا های زود هضم
5.   مالشت دادن روزانة سر وگردن
6.   اگر در شب عمل میکنید روز را خوب استراحت نمائید وگرنه عمل باطل خواهد شد.
7.   در زمان چله از هرگونه شک وتردید دوری نمائید.
8.   حفاظ وحصار(تحصین) خود را کامل نمائید.
9.   در دوران چله احتیاجات خود را آماده کنید وکناروجای خود بگذارید.
10.   با هیچ کس بحث ومجادله نکنید.
11.   در مواقع بیکاری با مطالعه خود را سرگرم نمائید.
عمل شمارة 1:
درچلة41روزه نشسته و بهنگام روز، بیرون ودر جائی که آب باشدبه شکلی که سایة خودرا درآب ببینید. سورة شریفه یس از آیة نفخ فی الصور .الی محضرون را حفظ کرده روزانه 1100(هزاروصد)بار تلاوت کرده بعداز هر 100مرتبه این دعا خونده شود(اللهم ا نّا أعظمُ فإنه یُذِلّ ُ ویُظاهرُ والایاتِ اُنصُرْنا یا قَومِ همزاد)
عمل شمارة2:
درچلة41روزه نشسته اتاق مناسب وتمیزی را از قبل آماده نمائیدواز هر گونه رفت وآمد خود داری نمائید.چراغی را مهیا کرده وآنرا طوری پشت سرخود قرار دهید که بتوانید سایة خود را در مقابلتان ببینید. سپس خوب تمرکز کرده و به سایة خود خیره شویدو به تسخیر همزاد فکر کنید.بعد 371 مرتبه آیة ذیل را بخوانید.
(قل رب اعوذ بک من همزات الشیاطین واعوذ بک رب ان یحضرون)
همزادبه چه شکلی ظاهر می شود؟
ابتدا آرام آرام سایة روشنی به نظر شما می آید که از جلو چشمتان می گذرد وبعد از چندروز به شکل بخار یا ابر دیده می شود  این بخار یا ابربه مرورمتشکل شده واندام آدمی را بخود میگیرد.این شکل یک نور یا روشنائی به همراه دارد تا زمانیکه پلک هایتان را بهم نزده یا به جای دیگری نگاه نکنید در مقابل شما خواهد بودوبعد ناپدید میشود و مجدداً ظاهر میگردد.زمانیکه ظاهر میگردداگر نگاهتان را به بالای سر خود بیندازید خواهید دیدکه نور در بالا هم نمایان است این بخار یا ابر شکل یک انسان را دارا میباشد.ولی هنوز صورت او نمایان نبوده وتار است.در این قسمت شما قدم های اولیةموفقیت را برداشته اید.زیرا هر لحظه ممکن است این شکل به صورت یک جسم عادی در مقابل شما ظاهر شود وبا شما صحبت کند.از این لحظه به بعد سعی کنید از صحبت کردن و ملاقات با دیگران جداً خودداری نمائید.تمرکزو هواس خود را بر روی عمل متمرکز کنیدو از فکر کردن به مسائل خارجی خوداری کنید.باید مانند عاشقی باشید که منتظر دیدار معشوقه اش میباشد.بعداز گذشت 15روز همزاد پیش شما ظاهر خواهد شد.چه شب باشد یاروز تاریک باشد یا روشن فرقی نمیکند او ظاهر میشود.از لحظه ای که این شکل را دیدیددر خواب هم آن را مشاهده خواهید کردبدین ترتیب زمانی که از خواب بیدار میشوید مشاهده خواهید کرد همزاد یا جلو شما ویا اطرافتان قرار دارد.
باید کاملاً هوشیار باشید وبجز او به چیز دیگری فکر نکنیدودر این رابطه با هیچ کس صحبتی نکنیدوبه عمل خود مشغول شوید وتنها به ظاهر شدن او واینکه میخواهد با شما صحبت نماید فکر کنید توجه داشته باشید که با او صحبت نکنید تا او خود با شما صحبت کند وبرای وادار کردنش به صحبت یکی از اسماءنیکوی خداوند یایک آیة شریفه را تلاوت نمائید.مطمئن باشید که نتیجة مطلوب حاصل خواهد شد.

هیچ وقت فراموش نکنید بدون اجازه دست به تسخیر نزنید.
اللهم انی أسألک باسمک العظیم الأعظم الأجل الأکرم المخزون المکنون النور الحق البرهان المبین الذی هو نور مع نور ،ونور من نور، ونور فی نور، ونور على نور، ونور فوق کل نور ،ونور تضیئ به کل ظلمة ویکسر به کل شدة وکل شیطان مرید وکل جبار عنید لاتقر به أرض ولا یقوم به سماء ویأمن به کل خائف ویبطل به کل سحر کل ساحر وبغی کل باغ وحسد کل حاسد ویتصدع لعظمته البر والبحر ویستقل به الفلک حین یتکلم به الملک فلا یکون للموج علیه سبیل وهو اسمک الأعظم الأعظم، الأجل الأجل النور الأکبر الذی سمیت به نفسک واستویت به على عرشک وأتوجه الیک بمحمد وأهل بیته وأسألک بک وبهم أن تصلی على محمد وآل محمد وأن تفعل بی کذا وکذا".

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وسَهِّلْ مَخْرَجَهُمْ والعَنْ أعْدَاءَهُم

به جای کذا و کذا حاجت خود را ذکر کنید

...........................................................

التماس دعا

 

این پست را فقط برای تذکر دادن فرستادم

دوستان

در بعضی از وبلاگ و سایت ها و کتاب های علوم غریبه وهمچنین بعضی دعا نویسان طلسم هایی رو دیدم که باید انها را بسوزانید یا زیر پای خود بگذارید و ...

......................................

هر طلسمی را نباید بسوزانید ممکن است نام های خدا. انبیاء. ایات قرانی و... باشند که به زبان عبری یا سریانی باشند. شما با سوزاندن این قبیل طلسم ها بلاهای وحشتناکی را برای خود میاورید . اینگونه طلسم ها بیشتر کار دشمنان اسلام مخصوصا یهودیان(منظور هر یهودی نیست) است که میخواهند ما قران را با دست خودمان نابود کنیم

پس تا موقعی که نمی دانید در طلسمی که میخواهید بسوزانید چه چیزی نوشته شده است ان را نسوزانید

احادیثی درباره ی حقانیت چشم زخم

رسول اکرم(ص) فرمود: ان العین حق تستنزل الحالق (و الحالق  المکان المرتفع من الجبل و غیره).

رسول خدا(ص) فرمود: چشم زخم امری است حق (یعنی حقیقت دارد و خرافه نیست ) و ان قدر قوی است که قله کوه را در هم کوبیده و به زیر می کشد.

رسول خدا(ص) فرمود: اگر برای شما قبرها را می شکافتند بی گمان می دید که بیشتر مردگان با چشم زخم از دنیا رفته اند زیرا چشم زخم حق است.

امام صادق (ع) فرمودند: چشم زخم حق است و دور نیست تو به دیگری اسیب برسانی یا دیگری به تو اسیب برساند

.....................................................................

شخصی از امام رضا(ع) در مورد چشم زخم پرسید . ان حضرت فرمود: (( چشم زخم حق است و هر گاه بدان گرفتار شدی دو دستت را تا روبروی صورتت بالا بیاور و سوره های "حمد. قل هو الله .فلق و ناس" را بخوان و دو دست خود را به پیشانی بکش که به خواست خدا از ان بهره خواهی برد.)).

 

این دعا بسیار موثر است ... ایمان داشته باشید

اللهم أرزقنی رزقا واسعا حلالا طیبا من غیر کد.. واستجب دعائی من غیر رد.. وأعوذ بک من الفضیحتین: الفقر والدّین.. اللهم یا رازق السائلین.. یا راحم المساکین.. ویا ذا القوة المتین.. ویا خیر الناصرین.. یا ولی المؤمنین.. یا غیاث المستغیثین.. إیاک نعبد وإیاک نستعین.. اللهم إن کان رزقی فی السماء فأنزله.. و إن کان رزقی فی الأرض فأخرجه.. و إن کان بعیدا فقربه.. و إن کان قریبا فیسره.. و إن کان کثیرا فبارک فیه یا أرحم الراحمین.. اللهم صلی على محمد وآل محمد.. واکفنی بحلالک عن حرامک.. وبطاعتک عن معصیتک.. وبفضلک عمن سواک یا اله العالمین.. وصلى الله على محمد وآله وصحبه أجمعین"

اللهم ما کان من توفیق فمنک وحدک وما کان من نقص أو نسیا ن فمنى والشیطان والله المستعان


نوشته شده در یکشنبه 90/9/20ساعت 3:51 عصر توسط sareban نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ