سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

سلام به همه دوستان خوب .

 

برای به خواب دیدن حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدلله (ص) هنگام خواب با وضو و به پهلوی راست و این کلمات را نوشته در ورقی پاک با جوهری پاک و معطر زیر بالین گذارد . به امید حق رسول اکرم را در خواب بیند .

لعصلی صلح صعه هح

تذکر : تکرار لازم است .

 


 

دستور دیگر :

شب جمعه غسل حاجت کند ، هنگام خواب وضو بسازد و دو رکعت نماز حاجت بخواند ، در هر رکعت سور? توحید را 25 مرتبه بخواند و بعد از آن هزار 1000بار بخواند .

صلی الله علی النبی الامی

و به پهلوی راست با وضو بخوابد .

 


 

اندرین سیر سپنجی یاد گیر این چهار چند

                                       تا بماند رخت قدرت در جهان کهنه تو

تا نخواهندت مخواه تا نبخشندت مــگـیــــر

                                        تا نپرسندت مگوی تا نخوانندت مـــرو

البته اگر انجام دادید و نشد فکر نکنید که من چرند نوشتم . به کارهای خودتان فکر کنید . همه ما گناهکاریم .

پیر نگهدار همه شما خوبان


سلام به همه دوستان .

من ( روح سرگردان )از همه شما خوبان معذرت می خوام به خاطر اینکه مدتی چیزی ننوشتم .

به هر حال لطف کنید و منو ببخشید شرمندم .

خوب دوستان من حتما راجع به حروف ابجد چیزایی شنیدید .

توی این پست می خوام یه مطلب راجع به حروف ابجد بنویسم که میتونید از این فرمول استفاده کنید .

اگه استفاده کنید ضرر نمی کنید . اونم اینه :

ببینید ، مثلا دو نفر می خوان با هم ازدواج کنند شما می تونید از این روش بگید که آیا این ازدواج خوبه یا نه به این ترتیب :

 

 

روش استفاده از این فرمول :

نام هر دو طرف به همراه نام مادرشان ( پسر و دختر ) به حروف ابجد حساب کنید و بعد 5 در 5 طرح کنید یعنی تقسیم به 5 کنید و باقیمانده را نگاه کنید ، اگر باقیمانده 1 یا 3 یا 5 باشد خوبه . اگر 2 یا 4 باشد خوب نیست . اگر 00 باشد ...

تذکر : اگر یکی از حروف اسمها از حروف گژپچ باشد آن حرف را جذف کنید . دنبال حرف شبیه آن نباشید .

یه توضیح :     

اگر 1 یا 3 یا 5 باشد ....... به این معنی است که ستاره های دو نفر جفت می باشد ، خوبه .

اگر 2 یا 5 باشد    ........ به این معنی است که ستاره های دو دونفر جفت نمی باشد ، خوب نیست .

اگر 00 باشد   .......... به این معنی است که ستاره های دونفر جفت کامل نیست ، و یک طرف از خانواده ها با این ازدواج موافق نیست .

یه مثال :     پسر : محمد        نام مادر : زهرا                دختر : فاطمه              نام مادر : نرگس  

          40+8+40+4=92          7+5+200+1=213         80+1+9+40+5=135      50+200+60=310

حالا همه اعداد را با هم جمع می کنیم :

  92 + 213 + 135 + 310 = 750        جمع این اعداد 750 می باشد که اگر ما 5 در 5 طرح کنیم باقیمانده می شود 00  .  به توضیحات نگاه کنید .

 

  ا          ب          ج          د          ه          و          ز          ح          ط          ی          ک

  1         2           3          4          5          6         7         8           9          10        20

   ل          م          ن          س         ع          ف       ص         ق         ر           ش         ت

30         40        50          60        70        80       90        100     200       300       400

ث          خ          ذ           ض          ظ         غ

500     600      700        800        900     1000


سلام به همه ی دوستان .

از شما تشکر میکنم که به من سر میزنید . به خاطر کامنت هاتون هم ممنون .

پریسا جان : لطفا آدرس میلتون رو بدید . با شما کار دارم . من خیلی راحت میتونم به شما و دوستانتون کمک کنم . جدی میگم . خیلی راحت میتونم به شما کمک کنم.

خواهش می کنم که تماس بگیرید .

منتظر شما خوب هستم .

جن ها چه موجوداتی هستند ؟؟؟

جن دارای حرکات بسیار سریع می‌باشد و به همین دلیل قبلاً می‌توانست در آسمان نفوذ و استراق سمع کند ولی با ظهور حضرت مسیح(علیه‌السلام) جلوی ورود و نفوذ آنها به آسمانها به صورت نسبی گرفته شد و با ظهور پیامبر گرانقدر اسلام حضرت خاتم الانبیاء(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) کاملاً از ورود آنها به آسمانها جلوگیری گردید، پس جن نمی‌تواند از آینده و اسرار غیب خبر دهد و آنهایی که مدعی این گونه امور هستند، آگاهانه یا ناآگاهانه دروغ می‌گویند. خلقت انسان بعد از خلقت جن روی زمین بوده است و جن‌ها هفت هزار سال پیش از انسان در کره زمین زندگی می‌کردند. همانطور که انسان ها از نسل آدم و حوا بوده، جن ها از نسل مارج و مارجه می‌باشند. طول عمر جن از انسان بسیار زیادتر است ولی جن نیز دارای مرگ، تولد و عمر محدود و مشخص می‌باشد، همچنین دارای حشر، نشر، معاد، حساب و کتاب اخروی است. از لحاظ مرفولوژی و ظاهری، قیافه واقعی جن با انسان تفاوت دارد(این موجودات می‌توانند با قیافه و ظاهر کاذب نمایان شوند). جن یک امتیاز از لحاظ ظاهری نسبت به انسان دارد و آن اینکه می‌تواند به هر شکلی که می‌خواهد اعم از انسان و حیوان دربیاید، ولی به شکل پیامبران، ائمه معصومین و شیعیان واقعی ظاهر نمی‌شود. طول قد جن بسته به سن او بستگی دارد . جن دارای دو جنس مذکر و مؤنث است و تولید مثل می‌کند. نطفه جن بر خلاف انسان از جنس و ماهیت شبیه هوا می‌باشد. برخی معتقدند که انسان و جن می‌توانند با همدیگر ازدواج نموده، حتی تولید مثل نمایند. دستگاه گوارش جن با انسان تفاوت دارد، جن از پس مانده غذای انسان بصورت بو کشیدن و یا مزه مزه کردن استفاده می‌کنند. بطور معمول جن انسان را می‌بیند ولی برای انسان قابل رؤیت نمی‌باشد.
جن مانند انسان دارای علم، ادراک، قدرت تشخیص، مسئولیت و تکلیف است. پیغمبر گرامی اسلام بر جن‌ها نیز مبعوث شدند و در بین جن‌ها نیز دین و مذهب و فرقه وجود دارد. جان به دو گروه مسلمان و غیرمسلمان تقسیم شده و مسلمانان آنها نیز در دو گروه اهل تشیع و اهل تسنن قرار می‌گیرند. رهبر جن‌های شیعه«سعفر ابن زعفر»می‌باشد و لوحی مزیّن به جملة مبارک«یا ابا عبد الله الحسین»برگردن دارد. پدر زعفر در صدر اسلام توسط حضرت علی(علیه‌السلام) کشته شد و خود نیز به دست آن حضرت مسلمان گردید. زعفر و لشکریانش در واقعه کربلا به یاری حضرت امام حسین(علیه‌السلام) شتافتند ولی آن امام بزرگوار اجازه نفرمودند. در منابع مختلف از جمله قرآن کریم، تفاسیر، احادیث و کتب علمی از جن یاد شده است. دانشمندان غربی از جن به عنوان ارواح صدادار یاد می‌کنند. پیامبر گرامی اسلام که درود خدا بر او باد می‌فرمایند:«خداوند جن را در پنج صنف آفرید: باد، مار، عقرب، حشرات و انسان.»برخی از انسانها جن را می‌پرستند، علّامه طباطبائی(رضوان‌الله‌تعالی‌الیه) می‌فرمایند:«مشرکان سه دسته می‌شوند، اول آنهاییکه جن می‌پرستند، دوم آنهاییکه ملائکه می‌پرستند و سوم آنهاییکه مقدّسینی از بشر را پرستش می‌کنند.» ابلیس از طوایف جن است و در قرآن صراحتاً به این مطلب اشاره شده است. ابلیس شش هزار سال عبادت کرد و همین امر باعث شد از زمین به آسمان برود و در رده ملائک قرار بگیرد و به درجه‌ای رسید که مرتبة استادی برخی از ملائک را داشت. برخی از جن‌ها علاقمند به داشتن ارتباط با انسان می‌باشند، بعضی انسانها نیز به ایجاد رابطه با جن‌تمایل دارند، ایجاد این ارتباط امکان پذیر است ولی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و نهی شده است، برخی از علما نیز آن را مجاز نمی‌دانند.
ارتبـاط با جن و تسخیر جن نه تنها هیچ سودی برای انسان ندارد بلکه مضر نیز می‌باشد ( ببینید بستگی به نحوه استفاده شما از جن ها داره ) اگر انسانی با جن ارتباط گرفت، دیگر نمی‌تواند آنرا قطع کند و یا حداقل قطع این ارتباط دارای عواقب خطرناکی است ( میشه ارتباط رو قطع کرد و هیچ خطری هم نداره ) . قابل ذکر است که جن در مقابل ارتباط با انسان و بعضاً خدماتی که ارائه می‌کند، چیزهایی از انسان می‌گیرد . ( باید براشون ذکر و آیات مبارکه بخونی و در بعضی جاها عزایم خوند ) . در صورتیکه جن از طرف انسان احساس خطر کند و یا آسیب ببیند، اقدام به تلافی خواهد کرد و به شخص مورد نظر یا بستگان نزدیک، از جمله همسر و فرزندان او آسیب می‌زند و یا آزار و اذیّت می‌رساند، پس بهتر است در مورد جن به همین مقدار اطلاعات رسیده از منابع دینی و بزرگان اکتفا نموده، جن را بهانه‌ای برای تفکّر و تدبّر در عظمت خالق آن قرار دهیم. براستی که اگر انسان تمام عمر خویش را نیز صرف اندیشیدن در بزرگی و عظمت حق تعالی نماید، بسیار اندک خواهد بود.

دوستانه من این مطلب رو که می خونید من از یه جای دیگه برداشتم و لازم بود یه کمی تغییرش بدم تا شما ها اشتباه نکنید . این مطلب رو بنا به درخواست دوسته خوبم افسون نوشتم .

شاد باشید و شاد زندگی کنید .


سلام به همه دوستان .

امید وارم ساله خوبی رو آغاز کرده باشید . دوستان خوب من ، خواهش می کنم کینه ها کدورت ها و.......... کنار بذارید .

اگه با کسی ، حالا به هر دلیلی مشکلی دارید ، بهش زنگ بزنید البته اگه نمی تونید برید سراغش ، آشتی کنید . این طوری خیلی بهتر میشه .

دوست اگه یه دوست خوب باشه در همه حال میتونه کمکتون باشه . نذارید یه وقت خدای نکرده دست تقدیر اون دوست شما رو که یه روزی با هم بهترین بودید از شما بگیره و شما حسرت اونو بخورید .حسرت این که من میتونستم برم و با اون دوباره آشتی کنم ، اما غرور به من اجازه نداد . بچه ها بشکنید غرورتون رو  ، بشکنید  . دکتر شهید علی شریعتی در کتاب گفتگوهای تنهایی می گه : مرد ها غرور را می شکنند ، نامردها غرور را می فروشند .حالا بگید شما دوست من از کدوم دسته ای ؟؟؟

خلاصه این که باز هم به قول دکتر شریعتی : دوست داشتن از عشق برتر است .

من همه شما رو دوست دارم و برای همه شما دعا میکنم که هیچ وقت مجبور نشید با یه دوست رابطه خودتونو بهم بزنید .

روایت داریم که میگن روز اول سال جدید رو بشینید دو رکعت نماز بخونید و بعد از نماز 360 مرتبه آیه الکرسی بخونید و دعا کنید .

خوب شرمنده سرتونو به درد اوردم .حالا می خوام عید و به شما با یه فلش زیبا تبریک بگم .

  

شاد باشید و شاد زندگی کنید .


سلام به همه شما دوستان که به من سر میزنید و عذر خواهی می کنم از شما ها به دلیل اینکه من دیر آپ کردم خلاصه منو ببخشید .

قبلا هم گفته بودم برای ارتباطی خوب با عالم ارواح باید از نیروی تمرکز خوبی برخوردار باشید تا بتونی این کار رو با موفقیت انجام بدید .

برای بالا بردن این قابلیت در خودتون باید از این روش ساده استفاده کنید البته بایدی در کار نیست ، می تونید از روشهای دیگه استفاده کنید .

به تصویر این شمع خوب نگاه کنید .

شما برای بالا بردن نیروی تمرکز باید توی یه اتاق تاریک رفته ( این کار رو در شب انجام بدید ) و یه شمع روشن کنید و به اون خیره بشید و به هیچ چیز هم فکر نکنید جز نیروی تمرکز خودتون .

شب اول این کار رو 10 دقیقه انجام بدید ، شبهای دیگه 5 دقیقه به این زمان اضافه کنید و تا 15 شب تکرار کنید .

بعد از اتمام این 15 شب شما باید مطمین بشید که موفق بودید یا نه ، که اگر موفق نبودید از یه روش دیگه استفاده کنید ( در صورت موفق نبودن با من تماس بگیری ) .

خوب حالا چیکار کنیم تا مطمین بشیم ، از این روش استفاده کنید :

از یه نفر بخواهید که شما رو کمک کنه . به اون دوست عزیزی که شما رو کمک می کنه بگید پشت به شما در فاصله 2 متری از شما بایسته تا بتونید به پشت گردنه اون خیره بشید ، در حین خیره شدن به اون دوست شما باید به اون تلقین کنید که الان پشت گردن شما درد همراه با گرما ی شدید پیدا می شه . این کلمات رو تکرار کنید . بعد ببینید آیا این حالت برای دوستمون وجود داره یا نه .

تذکر : فکر نکنید همون دفعه اول یا تو 5 دقیقه اول این حالت پیدا می شه . تکرار و تمرین لازمه .

هر کدوم از شما دوستان که موفق بودید لطفا به من بگید تا قدمه بعدی رو به شما بگم .

مولا نگهدارتون .

 


سلام به همه عزیزان .

می خوام اولین تجربه احضار ارواح خودمو براتون بازگو کنم .

من به همراه دو تا از دوستان گکه به من اجازه ندادند اسامی شونو بنویسم ، تو یه اتاق نسبتا تاریک تو یه شب سرد زمستونی نشسته بودیم .

این ایده من بود که از یک روح درخواست کنیم ( روح احضار کنیم ) تا ببینیم آیا واقعا چنین چیزی هست یا نه ؟؟؟

بلاخره تصمیم گرفتیم که این کارو انجام بدیم و شروع کردیم .

اول وسایلی که مورد نیازمون بود رو تهیه کردیم و بعد من شروع کردم به تمرکز کردن روی یکی از ارواح بستگان .

بعد از چند دقیقه دست من شروع به حرکت کرد و من حضور یک غریبه رو توی اتاق که از جنس خودمون سه تا نبود احساس کردم . ترس تموم وجودمو فرا گرفته بود و همه بدنم گرم شده بود . گرمای عجیبی بود ، واقعا عجیب ( گرما ) .

بعد شروع کردم به خوش آمد گویی به اون روح و گفتگو و رسیدنه سوال هایی که همیشه تو ذهنم بود در مورد ارواح و دنیای ارواح و اونم جواب می داد .

ما حدود 20 دقیقه با اون مهمون عریز صحبت کردیم و از اون خواستیم که از اتاق بره بیرون تا بتونیم کس دیگه رو دعوت کنیم ، خب اونم رفت و دست من آزاد شد و گرمای بدنم کم شد .

بعد استراحتی کوتاه من از یک روحه دیگه درخواست کردم تا وارد اتاق بشه و ما رو راهنمایی کنه شخصی وارد اتاق شده بود و همون حالات قبل با این تفاوت که خیلی بیشتر شده بود . ( گرما و لرزش بدنم ) .

نمی دونم چرا این مهمون جدید به سوالات ما جواب نمی داد اگر هم جواب می داد چرند می گفت .

تازه یه بار به من گفت بچه مواظب حرف زدنت باش وگرنه می زنمت ، مثل ... ترسیده بودم و سریع گفتم از اتاق برو بیرون نمی خوام با شما صحبت کنم . اونم به من گفت خفه شو تو منو آوردی اما نمی تونی منو بفرستی بیرون . خلاصه سرتونو درد نیارم بعد از 10 دقیقه التماس کردن و خوندنه سوره های مختلف از اتاق رفت بیرون و ما سه تا که از ترس نمی دونستیم چیکار کنیم از خونه رفتیم بیرون ، رفتیم خیابون .

یه چیزه جالب دیگه اینکه نزدیک خونه که بودیم یه قبرستون قدیمی بود .

اینم بود اولین تجربه من از احضار ارواح و الان حدود 5 ساله که دارم تو این زمینه بطور دست و پا شیکسته فعالیت می کنم .

از همتون متشکرم که برام نظر میدید و به من نیرو میدید تا ادامه بدم .


سلام به همه دوستان که این مطالب رو می خونند .

در این پست می خوام ساده ترین روش احضار ارواح رو برای اون دسته از دوستان که به این مطلب علاقه دارند  بنویسم ، فقط یه چیزی رو همین اول بگم که :

من آخرین قسمت از دعاهای این روش رو نمی نویسم ، چون بلاخره یه عده از شما دوستان این روش رو
تست میکنید و چون دفعه اولتونه به مشکل بر می خورید و من نمی خوام اینطوری بشه و دوستانم به دردسر بیفتند .

اما حاضرم این روش رو به شما دوستان یاد بدم ، ولی اول باید یه سری ریاضت بکشید .( 15 تا 20 روز ) بستگی به خودتون داره ( قدرت تمرکز ) . در هر صورت ایمیل منو همه گی دارید . خوشحال می شم با من تماس بگیرید .

این روش چه چیز هایی لازم داره ؟؟؟

1- یه جمع خوب که به وجود ایزد یکتا و ارواح اعتقاد داشته باشند .

2- یه اتاق نسبتا تاریک .

3- وجود کسی که از این روش اطلاعات کافی داشته باشد و یه مدیوم خوب .

4- یه صفحه که حروف الفبا رو توی اون نوشته باشید با ترتیب خودش که در زیز عکس اون صفحه رو می بینید و روشن کردن یه دونه عود ( وجود عود کمک می کنه تا ارواح بهتر و سریعتر دعوت شما رو قبول کنند ) .

5- یه چیزی هم مثل درب نوشابه ، درب شیشه شربت یا چیزی مثل اینا هم داشته باشید که بتونید با روح حرف بزنید (  اون درب نوشابه روی حروف  حرکت می کنه تا شما به جوابتون برسید ) .

دوستان حالا روش احضار ارواح :

ابتدا کل جمع یه فاتحه برای هم? رفتگان می خونند ، بعد کسی که رهبری گروه رو به عهده داره روی روح مورد نظر تمرکز می کنه و براش فاتحه می فرسته و سوره قدر رو می خونه و بعد دعا های مورد نظر و کسب اجازه از ..................................................................................   . ( اینا رو نمی نویسم ) .

مدیوم یا کسی که پشت این صفحه نشسته بدن خودشو کاملا شل کنه ( ریلکس باشه ) تا روح بتونه دست اون عزیزو بگیره .

وقتی روح بیاد دست مدیوم شروع به حرکت می کنه ( یه راهنمایی : دست از ناحیه آرنج کمی درد داره به خاطر اینه که روح دست رو از آرنج گرفته ) . با روح خیلی مودب و متین صحبت کنید ، اگر روح به سوالی جواب نداد اصرار نکید ، حتما مشکلی از طرف شماست چون دفعه اول و دوم و .........   دهم . روح به شما باج نمی ده . در صورتی که یه سری از دعاهای خاص و سوره های خاص رو بخونید .

به همین سادگی دوستان ، حالا پی بردید چرا می گم ساده ترین روش احضار ارواح .

فقط یه راهنمایی می کنم :

در صورت بروز هر گونه مشکل ابتدا ایه اول سوره جن رو بخونید و بعد شروع کنید سوره مبارکه فتح رو بخونید و از روح یا هر موجود دیگه بخواهید بره بیرون . سوره فتح رو زیاد بخونید تا زمانی که مطمئن بشید روح یا جن از اتاق رفته و جمع رو ترک کرده . 

بازم می گم ، من دعاهای مهم رو ننوشتم لطفا اجرا نکنید ، اگر می خواهید احضار روح کنید با من تماس بگیرید .

موفق باشید ، در پناه ارواح متعالی .


نوشته شده در یکشنبه 90/9/20ساعت 3:16 عصر توسط sareban نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ