سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

_ عزیزای دلم امیدوارم که نوع پوست خودتون رو با توجه به توضیحات تشخیص داده باشید
_مارک هایی که اسم بردم مارک های خوبی هستش که می تونید اون مواد رو تهیه کنید اما هیچ الزامی نداره که حتما اون مارک رو تهیه کنید. در ضمن می تونید از وسایل توی خونه هم برای تمرین استفاده کنید. مثلا به جای پالت علی الحساب می تونید از سایه های بدون اکلیل استفاده کنید که البته کار پالت رو نمی کنه اما برای تمرین بد نیست

انواع فون:

1. فونهای پودری یا فیکسر : این فون هم رنگی دارد و هم نوع بیرنگ. این فون ها حالت رفله گیر دارند و فیکس می کنند و انعکاس را از صورت می گیرند

انعکاس در صورت سن رابالا نشان می دهد.
فیکس کردن با فیکسر های رنگی در ارایش های خیلی فانتزی به کار می رود.

2. فون ها یا پنکک های کاملا خشک و فشرده که برای پوستهای کاملا چرب زده می شود و تی وی یا کیک اپ کالر می گویند و با اسفنج کاملا خیس زده می شود.

 

3.فونهای خشک نیمه چرب که انها را با اسفنج مرطوب می زنند و این فون اکواکالر می باشد و مناسب برای پوست های مختلط و نرمال است و پوشانندگی خیلی خوبی دارد.

4. سوپراکالر برای پوست های نرمال و چرب است.

 

5.فون درماکالر برای گرفتن کک و مک به کار می رود و همین طور برای گرفتن لک های سفید یا تیره نیز به کار می رود

 

6.فون اس پی شی ال برای موارد خاص مثل ماه گرفتگی به کار می رود و این فون چربی بالایی دارد و برای پوست های مورد دار است.

 

 

7.لیکویید ها یعنی مایع هستند و برای بدن ( گلو - گردن- سینه -...) استفاده می شود . شماره لیکویید ها از 1 الی 12 می باشد. برای فون 4 باید از لیکویید های 6 یا 7 استفاده کرد.

 

 

نحوه ی زدن فون:

1. پاکسازی: پاک کردن صورت به شیر پاک کن

2.ماساژ: با دست چرب شده ماساژ می دهیم.

3.زدن فون مورد نظر به پوست

4.لکه گیری: با قلم خط ها و لک ها و گودی ها را لکه گیری می کنیم.

5.گرم کردن: زدن رنگ قرمز به گونه پیشانی و جانه به مقدار خیلی خیلی کم.

6.هیالایت فون زدن: رساندن جام چهره به بیضی نرمال ( چاق یا لاغر کردن صورت)

7.پولیش زدن:حجم اضافه مواد را با یک تکه پنبه خیس باز شده که این مرحله ارایش را ضد اب هم می کند!

نکات:

+ارایش روشن سن را زیاد نشان می دهد و ارایش تیره سن را کم می کند
+در انتخاب رنگ فون فون باید 2 درجه تیره تر از پوست باشد.
+برای از بین بردن تاتو دایم در گریم از رنگ نارنجی و کرم استفاده می کنی
+روی چشم فون نمی زنیم و از سوپراکالر سفید(پالت)استفاده می کنیم.

 

ماساژ:

1.گردن: کردن دو ماساژ دارد :1. کل دست را به صورت صاف به بیرون می کشیم 2. بعد از نرمینه ی دست استفاده می کنیم و از کناره گوش شروع و نرمینه ی دست دست را به گودی گردن می رسانیم و بعد به طرف شانه ها باز می کنیم.

2.چانه:با دو انگشت سبابه و انگشت کناری از وسط چه زنخدان به سمت خارج.. کل دست را روی صورت یکی پس از دیگری و برخلاف جهت صورت به بالا کشیده می شود و از زیر کردن دست به طرف دیگر صورت می گیرد...دو دست را روی صورت در دو طف بینی ثابت می کنیم و با دو انگشت شصت از کناره شروع و به نوک  بینی که رسیدیم دست را به پایین اورده  و در زیر استخوان گونه تمام می کنیم.

3. ماساژ چشم:اول با کل دست روی چشم از داخل به سمت خارچ می کشیم و در اخر با انگشت سبابه و انگشت کناری گوشه ی چشم را باز و با انگشت سبابه دست دیگر از زیر چشم شروع و به روی چشم تمام می شود.

با دو انگشت گوشه ی چشم را باز و با انگشت سبابه ویکول می زنیم تا خط و خطوط زیر چشم با دو انگشت شصت عضله های بالای ابرو را ثابت و با انگشت سبابه یک نیم دایره می زنیم

4.پیشانی:باز کردن خط اخم با انگشتهای میانه

مرحله ی relaxation :

با دو انگشت سبابه از کنار چانه شروع و تا کنار بینی و بعد گوشه ی خارجی چشم و بالای ابروها انگشت بالا می رود و در انتهای پیشانی و تقریبا گوشه خارجی چشم دوبار چرخش انگشت و بعد از نرمینه ی دست استفاده می شود تا زیر استخوان گونه به صورت چرخش و بعد دست دوباره به طرف بالا یعنی گیج گاهی بر می گردد و یک فشار کوچک داده و ماساژ تمام می شود.( باور کنید هر چقدر گشتم هیچ عکسی پیدا نکردم!!!)

پ.ن: تا جایی که تونستم دنبال عکس برای قسمت ماساژ گشتم. به هر حال اگر توضیحش نامناسبه من شرمندم . هیچ طور دیگه ای نمی تونم بگم . اگر کسی می تونه برای من توی قسمت نظرات بذاره تا برای همه نمایش بدم البته با اسم خودش.

پ.ن:این که کلا خیلی بی ربطه . جاری جدیده از من بزرگتره بچه ها و اون اداهایی که در پست قبل گفتم مربوط به یه دختر 28 ساله ست نه یه بچه و بنده همچنان عروس کوچیکه هستم !!!


گریم1

1.می دونم که ماشاالله هزار ماشاالله همه ی شما استادین و من شاگرد شما هستم

2.به هر حال من مطالبی رو این جا می ذارم و دوست دارم که هر کی هم هر چی بلده توی بخش نظرات بذاره که من توی همین پست نمایشش می دم به اسم خودش تا یه مبادله ی اطلاعاتی بین ما چند تا دوست صورت بگیره و بعد این که این دوره تموم شد هممون کلی وارد شده باشیم. هر سوالی هم که داشته باشید من این جا نمایش می دم و اگر خودم بلد باشم جواب می دم و اگر نه دوستانی که بلدن می تونن جواب بدن!

3.من چون سنم کم بود که رفتم این کلاس یه سری از مسایلش از یادم رفته اما توی جزوه دارمشون. به هر حال اگر ایرادی هم دیدید به بزرگی خودتون ببخشید و بگید تا اصلاحش کنم

4.دوستون دارم

این مواد رو باید برای کار گریم  تهیه کنید :

فون سوپراکالر نوع رنگ w4 المانی (تن رنگش رو نسبت رنگ پوستتون انتخاب کنید که در حالت کلی بهتره که از رنگ پوست خودتون یک یا دو درجه روشن تر یا تیره تر باشه)

+ پالت 6 رنگ سوپراکالر

+ اکواکالر مشکی و قهوه ای

+ قلم -0- و -8- و -5-

+ پودر فیکسر یا پودر بچه

+ لاک قهوه ای

+ الکل 96% و چسب لاتکس

+ تک مژه

+ شیر پاک کن و پنبه

یک سری توضیحات که لازمه قبل هر چیزی بدونید رو بیان کردم که هم بدونید پوست خودتون چه نوعی هستش و هم این که با یه سری از اصطلاحات اشنا بشید

شناخت پوست:

پوست چرب: پوستهایی هستند که پوست دارای چربی بیش از حد است و دارای انعکاس می باشند و معمولا با جوش یا جوش های سر سیاه و چرکی و لک و پیست همراه است.
فون تی وی-اکواکالر -کیک اپ کالر مخصوص این پوست است.

پوست نرمال: پوستهایی هستند که چربی و رطوبت کافی دارند و پوست فاقد هر نوع جوش لک و پیست می باشد. هر فونی برای این پوست مناسب می باشد.

پوست خشک: پوستهایی هستند که صاف و یکدست هستند و پوست بر اثر شستن بااب و صابون و یا لوسیونهای حاوی اب و الکل حالت سوزش و خارش دارد و پارگی مویرگ های روی صورت دیده می شود و صورت حالت مات دارد.
فون سوپرا اس پی شی ال(Special) مناسب این پوست است. برای این پوست باید از صابون های پر کرم مثل Dove استفاده کرد.

پوست مختلط: پوست هایی هستند که ترکیبی از پوستهای چرب و خشک هستند و چربی بیشتر در ناحیه بینی و چانه و پیشانی دیده می شود . دراین صورت فیکسر بیشتری در ناحیه چرب زده می شود تا چربی پوست مهار شود.

پوست های حساس: پوستهایی هستند که اول باید درمان شوند و یا از ماسک هایی که اکسید دو زنگ دارند استفاده شود یعنی اول باید ترمیم شود و بعد کار شود.

 

لوسیون هایی که قبل از فون زده می شود:( باعث می شود که ارایش یا گریم روی پوست مدت زمان بیشتری باقی بماند)

1.برای پوست های چرب: 2 واحد الکل + 4 واحد اب
2.برای پوست های خیلی چرب 2: واحد الکل + 2 واحد اب

** برای پوست های چرب و جوش ماسک سفیده ی تخم مرغ و چند قطره اب لیموی محکم زده شده و کف کرده مناسب است.

**برای پوست های چرب بخور گل بابونه بهتر می باشد

** برای پوست های معمولی و نرمال بخور گلاب بهتر است و از اگزما جلوگیری می کند و  پوست را شفاف می کند

** برای پوست های خشک بخور بوراکس خیلی مفید است و وطوبت و شفافیت به پوست خشک می دهد


نوشته شده در سه شنبه 90/3/24ساعت 2:53 عصر توسط sareban نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ