سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

 

اکسیدان‌ها موادی هستند که استحکام زیادی دارند و به‌عنوان کاتالیزور عمل می‌کنند و به رنگ اجازه می‌دهند که به‌طور مستمر بر روی مو باقی بماند. اکسیدان‌ها قدرت‌های مختلف دارند.
آنتی اکسیدان ها (تسریع کننده فرآیند شیمیایی در رنگ مو) :

پروکسید هیدروژن دارای استحکام زیادی می باشد. این عامل کاتالیزوری است که عکس العمل شیمیایی را فعال کرده و به رنگ اجازه می دهد تا بطور مستمر رنگ مو را تغییر دهد.

??????????.jpg

قدرت اکسیدان :

قدرت اکسیدان که به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی در رنگ مو بکار می رود با نتایج مورد نیاز و دلخواه شما و همچنین با تمایلات سازندگان رنگ ها تعیین می شود.

اکسیدان  vol10: رنگ را فقط به طور جزئی باز می کند.

اکسیدان vol20 : قدرت بازکنندگی و روشن کنندگی بالابر روی موهای سفید.

اکسیدان vol30 : قدرت روشن کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ .

‌ اکسیدان Vol 10 رنگ را فقط به‌طور جزئی باز می‌کند، اکسیدان Vol 20 قدرت بازکنندگی و روشن کنندگی بالاتری دارد و اکسیدان Vol 30 قدرت روشن کنندگی بسیار بالا را با کمترین میزان رنگ دارد. از آنجایی‌که اکسیدان‌های با درجه بالا میزان بیشتری از سولفور موهای شما را پاک می‌کند معمولاً توصیه می‌شود از اکسیدان‌های با درجه کمتر از ?? استفاده کنید. آمونیاک هم همین خطر را دارد.
آمونیاک ماده‌ای است که معمولاً در رنگ موهای دائمی استفاده می‌شود و مانند تمام قلیاها تمایل به جداکردن کوتیکول دارد و به همین دلیل به رنگ اجازه می‌دهد تا به داخل مو نفوذ کند. اگر آمونیاک به‌کار رفته بیش از حد تند باشد، پیوندهای سولفور مو بیش از اندازه جدا شده و در نتیجه مو سفت می‌شود و قطر و وزنش را از دست می‌دهد.

این دو اصطلاح را هم به خاطر بسپارید:
سطح رنگ مو:

منظور از<اول> یا سطح رنگ مو، درجه روشن کنندگی آن است. هر رنگی می‌تواند از رنگ روشن‌تر یا تیره‌تر ساخته شود و با اضافه کردن یک رنگ‌ تیره و یا روشن می‌توان این درجه را تغییر داد. رنگ موها چه طبیعی و چه مصنوعی از درجه ? تا ?? طبقه‌بندی می‌شوند. درجه ?، نشان دهنده رنگ سیاه و درجه ?? نشان دهنده روشن‌ترین رنگ یعنی بلوند است.
تون:

منظور از تون، گرم یا سرد بودن رنگ است. رنگ‌های گرم (هایت‌لایت‌کننده‌ها)، قرمز، نارنجی و زرد هستند. خاکستری، آبی، سبز و بنفش هم رنگ‌های سرد را تشکیل می‌دهند.

تسریع کننده های سفید کننده:

می توانند برای افزایش قدرت و سرعت این فعل و انفعلات اضافه شوند. به دستورالعمل های سازندگان عمل نمایید. وجود تسریع کننده و رنگ فراوان های لایت خوبی روی مو نمی دهد، موهای سفید را خیلی کم  پوشش می دهد و به درجه رنگ دلخواه نخواهید رسید و به سرعت هم ناپدید خواهد شد.


 
رنگ کردن  موی” ?? – ??? % “سفید شده :

?? اکسیدان با” Vol 20 یا ?? ” را مستقیما بر روی موی سفید بگذارید.
?? بگذارید به مدت ? تا ? دقیقه این اکسیدان بر روی مو بماند.
 
?? پس از این مدت سرتان را بشویید و با حوله خوب خشک کنید.
?? سپس رنگ را بر روی موها بگذارید.

این روش رنگ کردن برای موهای تقریبا یکدست سفید شده قدرت جذب موهای سفید را بالا برده و با نرم کردن لایه های کوتیکل رنگ، جذب مو می شود. این روش برای روشن کردن موها طراحی شده . اگر ?? دقیقه یا کمی بیشتر بر روی مو بگذارید مو شروع به روشن شدن می کند.

از این روش برای موهایی که رنگ طبیعی در ریشه مو دارند اما بواسطه تابش خورشید روشن شده اند استفاده نکنید.  بر روی موهای کوتاه و یا نرم هم استفاده نکنید . در این نوع مو، رنگ مو می تواند مستقیما گذاشته شود.

خانم‌های باردار می‌توانند مویشان را رنگ کنند؟
متا‡سفانه پاسخ آسان و صریحی برای این سوِال وجود ندارد. پوست کف سر بسیار جاذب است و هنگام رنگ کردن، مقدار کمی از مواد شیمیایی رنگ وارد جریان خون شما می‌شود. دانشمندان در مطالعات و آزمایشاتی که بر روی حیوانات انجام دادند، مواد شیمیایی مو را با ناقص‌الخلقه شدن نوزادان حیوانات مرتبط دانستند. البته این مسئله در مواقعی ایجاد شد که دفعات رنگ زدن‌ها بسیار زیاد بود و موها به مدت طولانی در معرض رنگ‌های شیمیایی قرار گرفتند. در عین حال بر اساس مطالعاتی که تاکنون بر روی انسان‌ها انجام شده، رنگ کردن مو هنگام بارداری مطمئن و بدون خطر است و هیچ‌گونه آسیبی به جنین وارد نمی‌کند. اما واقعیت این است که هنوز تحقیقات پایان نیافته و جواب صددرصد مشخصی برای این سوِال وجود ندارد. بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند خانم‌های باردار برای رنگ‌ کردن موهایشان تا سه ماهه دوم یا سوم صبر کنند، چون سه ماهه اول زمان شکل‌گیری جنین و پیشرفت سلول‌های اولیه جنین است. و جنبن بسیار حساس و آسیب‌پذیر است. در ضمن اگر شما باردار هستید، می‌توانید به جای رنگ کردن کل موها از های‌لایت کردن استفاده کنید زیرا های‌لایت نیاز زیادی به رنگ و مواد شیمیایی ندارد و کمتر هم با پوست سر تماس دارد و در نتیجه پوست کف سر رنگی نمی‌شود. این روش می‌تواند تا حدی مطمئن‌تر از رنگ‌کردن تمام موها باشد.

از رنگ کردن مو با درجات مختلف و رنگ‌های گوناگون بپرهیزید.


نوک موها به علت داشتن منفذ و خلل‌های بسیار زیاد معمولاً خوب رنگ نمی‌گیرد، برای رفع این مشکل، بهتر است همان رنگ مورد نظرتان و یا یک درجه تیره‌تر را انتخاب کرده و بدون اکسیدان آن را روی نوک موها بگذارید و بعد موها را خشک کنید. سپس رنگ‌ها را طبق معمول روی مو بگذارید تا رنگ تثبیت شود.
در تابستان به علت تاثیرات مخرب خورشید و گرما، رنگ موها ثابت نمی‌ماند بنابراین بهتر است که برای درست کردن خلل و فرج مو و نرم کردن آن از نرم کننده استفاده کنید.
موی بلوند در اثر مواد شیمیایی موجود در استخر شنا سبز می‌شود. برای رفع این مشکل از رنگ‌های گرم مانند قرمز یا طلائی استفاده کنید. البته شامپوهای براق کننده و شفاف کننده نیز ممکن است در رفع این مشکل موِثر باشند.
وقتی که یک رنگ با پایه‌های آبی به موی زرد یا طلائی زده شود، رنگ حاصل سبز می‌شود. با جانشین کردن یک رنگ با پایه`‌ بنفش، رنگ طبیعی‌تری بدست خواهید آورد.
وقتی که بلوند، قرمز روشن کم‌رنگ شده و به نارنجی تبدیل می‌شود، مقداری رنگ طلائی، قرمز برای های‌لایت کردن اضافه کنید.
وقتی که خطوط صورتی در موهای سفیدی که با قرمز رنگ شده پدیدار شد، برای پوشاندن آن به مقداری رنگ قهوه‌ای طبیعی به همان درجه وتون و یا تیره‌تر نیاز دارید.
وقتی که موی فعلیتان از رنگ مورد نظرتان تیره‌تر است حتماً‌ به یک دکلره کننده نیاز دارید تا رنگ قبلی را به سطح و درجه` برابر با رنگ انتخابی برساند و رنگ دلخواه شما بدست آید.
‌ اگر مو بعد از استفاده از یک پاک‌کننده رنگ مو، قرمزشد. برای خنثی کردن تون گرم ناخواسته‌ای که ایجاد شده، می‌توانید یک رنگ با تون یا زمینه` خاکستری و یا بنفش به آن اضافه کنید.
همیشه قبل از گذاشتن رنگ، موهایتان را خشک کنید زیرا رنگ موی مرطوب، رقیق شده و در نتیجه مطلوب به‌دست


نوشته شده در جمعه 90/9/18ساعت 12:0 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ