سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سیرت

بهترین مدل ها و رنگ موها مخصوص عید نوروز
همگی ما آماده خداحافظی با امسال و مشتاق برای رسیدن و رویارویی سال جدید با جدیدترین برند ها و نام های تجاری در صنعت آرایش و زیبایی می باشیم و میخواهیم در اینجا نگاهی بسیار اجمالی به مدهای آرایشی در سال 2014 بیاندازیم و آنچه را که از طرح ها و مدل های 2014 می توان برای ورود به فصل جدید انتخاب کرد و مناسب این فصل می باشد را معرفی کرده ایم.

پرطرفدارترین مدل های 2014 قطعا مدل موی نه کوتاه و نه بلند و در واقع متوسط و در عین حال اندازه ی تارهای مو به صورت نامتقارن می باشد که به هنگام برگزاری  انواع جشن ها بر روی فرش قرمز هم بسیار مشهود بوده است.
سبک مدل مو به صورت ظریف و به صورت لایه لایه در سال 2014 تاکنون بسیار محبوب بوده است و باید گفت که یقینا این مدل موها از طرفداران زیادی برای استقبال از سال جدید هم برخوردار خواهد شد.

عدم تقارن میان اندازه ی مو در دو سوی سر، مدل آن را بسیار مدرن و شیک کرده است. درست مثل فصل قبل در این فصل هم عدم تقارن و یکسانی میان اندازه تارهای مو بسیار محبوب می باشد و طرح ها و مدل های متعدد و متنوعی از این مدل مو آمده است. مطمئنا اینگونه مدل مو به صورتی است که در واقع اندازه تارهای مو به صورت یکسان نمی باشد و کوتاه و بلند است و در حالت کلی هیچ تقارنی میان آن وجود ندارد و تا فصل آینده هم محبوب می ماند .مثلا مدل مویی که در یک طرف سر کاملا کم جحم و خالی بوده و و در طرف دیگر کمی بلند و تا گردن می باشد. 

مدل مو های بلند هنوز هم مرسوم و مطابق با مد روز می باشد و در این فصل هم بسیاری از بانوان خواهان داشتن موهایی فوق العاده بلند و زیبا می باشند. در سال  2014 طرح ها و مدل های موی بلند به صورت لایه ای بوده که با توجه به بافت مو مدل های متنوعی داشته است.

در مورد رنگ موی سال 2014 چه باید گفت ؟
اولین شرط برای داشتن مدل موی زیبا و به مانند مدل موهای گفته شده ، رنگ کردن مو و زیباسازی و تازه کردن موها با رنگ های فوق العاده زیبای 2014 می باشد که بنابراین بدون استفاده از این رنگ موها توقع نداشته باشید تا مدل موهایتان به زیبایی مدل های گفته شده شود. در واقع انتخاب رنگ موی مناسب، تکمیل کننده مدل آن می باشد.
رنگ مویی که به صورت هاشوری از رنگ های طلایی و صورتی و کاراملی می باشند بسیار محبوب است. همچنین رنگ های زیبای قهوه ای و مشکی و خرمایی هم که همیشه زیبا بوده است هنوز هم پرطرفدار و مطابق با مد می باشد.
در  اینجا تصاویری از زیباترین رنگ موها و زیباترین مدل موها را برایتان آورده ایم .



















نوشته شده در یکشنبه 93/2/14ساعت 1:49 صبح توسط sareban نظرات ( ) | |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ